تمدید امکان خروج موقت تریلرهای بدون پلاک
تمدید امکان خروج موقت تریلرهای بدون پلاک

[ad_1] به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از مهر، علی اکبر شامانی مدیرکل دفتر صادرات در بخشنامه ای به کلیه گمرکات اجرایی موضوع «استمهال خروج موقت تریلر و نیمه تریلر های فاقد شماره انتظامی تا پایان سال ۱۳۹۷» را ابلاغ کرد. در این بخشنامه آمده است: پیرو بخشنامه ۱۳۰/۹۷/۴۷۸۳۱۸ مورخ ۹۷/۴/۲۶ موضوع استمهال خروج موقت […]

[ad_1]

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از مهر، علی اکبر شامانی مدیرکل دفتر صادرات در بخشنامه ای به کلیه گمرکات اجرایی موضوع «استمهال خروج موقت تریلر و نیمه تریلر های فاقد شماره انتظامی تا پایان سال ۱۳۹۷» را ابلاغ کرد.

در این بخشنامه آمده است: پیرو بخشنامه ۱۳۰/۹۷/۴۷۸۳۱۸ مورخ ۹۷/۴/۲۶ موضوع استمهال خروج موقت وسایط نقلیه غیرموتوری (تریلر و نیمه تریلر) فاقد شماره انتظامی اعلام می دارد: انجام تشریفات خروج موقت وسایط نقلیه غیرموتوری فاقد شماره انتظامی، تا پایان سال جاری با رعایت مقررات مربوطه بلامانع می باشد. ضمنا مطابق بخشنامه صدرالاشاره و به منظور جلوگیری از هر گونه سواستفاده احتمالی و فراهم شدن امکان انطباق و کنترل دقیق کالا در زمان برگشت، لازم است نسبت به الصاق پلمپ شماره دار به قسمت های مختلف وسایط نقلیه اقدام و شماره پلمپ های مذکور را نیز در سامانه مربوط ذکر نمایند.

لذا دستور فرمایید مراتب به کلیه واحدها و گمرکات تابعه ابلاغ و بر حسن اجرای آن نظارت مستمر معمول دارند.

تریلر

[ad_2]

Source link