توصیه آیت‌الله علوی گرگانی به وزیر بهداشت
توصیه آیت‌الله علوی گرگانی به وزیر بهداشت

[ad_1] مرجع تقلید شیعیان گفت: پوشش‌های بیمه‌ای در مراکز درمانی کشور باید توسعه پیدا کند تا بیماران به‌جز درد و بیماری، نگرانی دیگری را احساس نکرده و دغدغه اقتصادی از بین آن‌ها برداشته شود. آیت‌الله سید محمدعلی علوی گرگانی عصر امروز در دیدار با وزیر بهداشت که در دفتر این مرجع تقلید برگزار شد، اظهار […]

[ad_1]

مرجع تقلید شیعیان گفت: پوشش‌های بیمه‌ای در مراکز درمانی کشور باید توسعه پیدا کند تا بیماران به‌جز درد و بیماری، نگرانی دیگری را احساس نکرده و دغدغه اقتصادی از بین آن‌ها برداشته شود.

آیت‌الله سید محمدعلی علوی گرگانی عصر امروز در دیدار با وزیر بهداشت که در دفتر این مرجع تقلید برگزار شد، اظهار داشت: مسئولان باید بدانند که مجاهدت‌های پابرهنگان جامعه آن‌ها را بر سرکار آورده است.

وی با تأکید بر اهمیت خدمات‌رسانی به اقشار ضعیف و کم‌درآمد جامعه افزود: خدمت به طبقات ضعیف جامعه همواره باید موردتوجه و اهتمام مسئولان باشد چراکه این قشر سهم بزرگی در انقلاب اسلامی داشتند.

مرجع تقلید شیعیان با انتقاد از برخی وعده‌های انتخاباتی مسئولان در جریان انتخابات گوناگون در کشور گفت: مسئولان برای موفقیت در انتخابات وعده‌هایی به مردم داده‌اند که نباید داده می‌شد، این وعده‌ها سبب ایجاد فاصله بین انتظارات مردم و توان واقعی دولت شده است.

استاد برجسته حوزه علمیه با تأکید بر ضرورت کاهش فاصله بین وعده‌های انتخاباتی و اقدامات صورت گرفته عنوان کرد: دولت باید تلاش کند فاصله‌های ایجادشده بین انتظارات و وعده‌ها داده‌شده را کمتر کند، دولت جمهوری اسلامی باید اقداماتی انجام دهد که به الگویی در بین ملت‌های دیگر تبدیل شود.

آیت‌الله علوی گرگانی مشکلات اقتصادی و معیشتی عموم مردم را موردتوجه قرارداد و تأکید کرد: پوشش‌های بیمه‌ای در مراکز درمانی کشور باید توسعه پیدا کند تا بیماران به‌جز درد و بیماری، نگرانی دیگری را احساس نکرده و دغدغه اقتصادی از بین آن‌ها برداشته شود.

وی با اشاره به برخی تعالیم اسلام در مسئله طب و اختلاف‌نظر‌های ایجادشده در ماه‌های اخیر در این زمینه، ابراز کرد: باید نشستی مشترک بین مدیران وزارت بهداشت و متخصصان طب اسلامی انجام شود تا تجربه‌های آن‌ها درزمینهٔ طب اسلامی شناسایی‌شده و ادعا‌های آن‌ها موردتوجه قرار گیرد چراکه در برخی مواقع تجربه بالاتر از علم و دانش است.

استاد برجسته حوزه علمیه با تأکید بر ضرورت استفاده از تولیدات داخلی در مصارف درمانی و پزشکی کشور عنوان کرد: در سال حمایت از کالای ایرانی باید دارو‌های ایرانی باکیفیت در مراکز درمانی استفاده شود.

[ad_2]

Source link