جابجایی بیش از ۱۱هزار مسافر از فرودگاه ماکو
جابجایی بیش از ۱۱هزار مسافر از فرودگاه ماکو

[ad_1] مدیر فرودگاه منطقه آزاد ماکو به جابجایی ۱۱هزار و ۶۵۸مسافر از طریق این فرودگاه طی هفت گذشته اشاره کرد و گفت: پروازها از نیمه دوم مهر سال جاری با شرکت هواپیمایی آتا از سرگرفته شده است. به گزارش اخبار آزاد مناطق، قربان محرم‌نژاد میزان بار جابجا شده از ابتدای سال جاری را ۷۶هزار و […]

[ad_1]

مدیر فرودگاه منطقه آزاد ماکو به جابجایی ۱۱هزار و ۶۵۸مسافر از طریق این فرودگاه طی هفت گذشته اشاره کرد و گفت: پروازها از نیمه دوم مهر سال جاری با شرکت هواپیمایی آتا از سرگرفته شده است.

به گزارش اخبار آزاد مناطق، قربان محرم‌نژاد میزان بار جابجا شده از ابتدای سال جاری را ۷۶هزار و ۷۲۴کیلوگرم برشمرد و افزود: هر هفته سه پرواز در روزهای شنبه، دوشنبه و چهارشنبه با هواپیمای‌۷۳۷ شرکت هواپیمایی آتا از فرودگاه ماکو به تهران و بالعکس انجام می‌شود.

محرم‌نژاد گفت: فروش بلیط پروازهای تهران-‌ماکو و بالعکس به صورت اینترنتی توسط شرکت هواپیمایی آتا از روز شنبه ۱۵مهرماه سال جاری در وب سایت www.sepehrsafar.com در دسترس مسافران قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه تجهیزات فرودگاهی و هوانوردی این فرودگاه دارای استانداردهای بین‌المللی بوده و مطابق با آخرین تکنولوژی روز دنیاست، گفت: فرودگاه ماکو در زمینی به مساحت ۴۰۰هکتار احداث شده و مساحت سطوح پروازی این محوطه ۲۰۰هکتار و طول باند آن سه هزار و ۲۷۰متر است.

مدیر فرودگاه منطقه آزاد ماکو افزود: این فرودگاه برای هواپیماهای ایرباس‌A320 طراحی شده و دارای هشت هزار مترمربع ترمینال اصلی و ۸۰۰مترمربع سالن تشریفات است و ارتفاع برج مراقبت بالغ بر ۳۲متر بوده و ساختمان‌های جنبی از قبیل ایمنی آتش‌نشانی و هواشناسی و غیره در حال احداث است.

بنا به این گزارش؛ احداث این فرودگاه در خرداد سال‌۱۳۹۳ شمسی آغاز شد و با پرواز مسافری بوئینگ‌۷۳۷ شرکت هواپیمایی سپهران در مسیر تهران-‌ماکو و بالعکس به بهره‌برداری رسید.

نوشته جابجایی بیش از ۱۱هزار مسافر از فرودگاه ماکو اولین بار در رسانه مناطق آزاد. پدیدار شد.

[ad_2]

Source link