جهانگیری در دولت دوم روحانی نامهربانی دید
جهانگیری در دولت دوم روحانی نامهربانی دید

[ad_1] سرویس سیاسی فردا: عبدالله رمضان زاده در بخشی از گفتگوی خود با اعتماد گفته است: باید به آقای جهانگیری به خاطر دلسوزی و شهامتش تبریک بگویم. با وجود نامهربانی‌هایی که در ۶ ماه گذشته از سوی دولت دیده بود، در شرایط حساس به کمک دولت شتافت. متاسفانه برخی در دولت فقط به دنبال استفاده از […]

[ad_1]

سرویس سیاسی فردا: عبدالله رمضان زاده در بخشی از گفتگوی خود با اعتماد گفته است: باید به آقای جهانگیری به خاطر دلسوزی و شهامتش تبریک بگویم. با وجود نامهربانی‌هایی که در ۶ ماه گذشته از سوی دولت دیده بود، در شرایط حساس به کمک دولت شتافت. متاسفانه برخی در دولت فقط به دنبال استفاده از فرصت‌ها هستند و در مشکلات خود را کنار می‌کشند.

کنار گذاشته شدن آقای جهانگیری از نهاد هماهنگ‌ساز دولت که معاون اولی است و کمرنگ شدن نقشش باعث ناهماهنگی در تیم اقتصادی دولت شد. این وظیفه هماهنگ‌سازی را در دولت نه وزرای اقتصادی؛ نه سازمان برنامه و نه رییس دفتر رییس‌جمهور هیچ کدام نمی‌توانند داشته باشند. این‌ها جزیره‌های جداگانه‌ای هستند که نیازمند یک نهاد هماهنگ‌کننده‌اند. جایگاه قانونی این هماهنگ‌کننده، معاون اول است که متاسفانه در ۶ ماه گذشته این جایگاه به دلایلی که هنوز برای ملت توضیح داده نشده، کمرنگ شده بود. این تناقض گویی‌ها ناشی از همین بود. اگر جایگاه جهانگیری برگردانده شود، می‌توان امیدوار بود که دیگر ناهماهنگی‌های اینچنینی رخ ندهد.

[ad_2]

Source link