حاجی‌دلیگانی: آمارهای روحانی واقعی نیستند
حاجی‌دلیگانی: آمارهای روحانی واقعی نیستند

نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس گفت: همزمانی نشست قوای سه‌گانه با طرح سؤال از رئیس جمهور این شائبه را ایجاد می‌کند که برگزاری این نشست با این هدف انجام می‌شود که نمایندگان سؤال‌کننده با رایزنی که با آنها می‌شود سؤالشان را پس بگیرند. خبرگزاری فارس: حسینعلی حاجی‌دلیگانی نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس شورای اسلامی، با […]


نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس گفت: همزمانی نشست قوای سه‌گانه با طرح سؤال از رئیس جمهور این شائبه را ایجاد می‌کند که برگزاری این نشست با این هدف انجام می‌شود که نمایندگان سؤال‌کننده با رایزنی که با آنها می‌شود سؤالشان را پس بگیرند.

خبرگزاری فارس: حسینعلی حاجی‌دلیگانی نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به نشست قوای سه‌گانه در مجلس، گفت: اصل برگزاری این نشست برای همفکری و هم‌اندیشی مسئولین سه قوه خوب بود، اما با توجه به همزمانی برگزاری این نشست با طرح سؤال از رئیس جمهور این شائبه ایجاد می‌شود که نشست مذکور با این هدف برگزار شده است که نمایندگان سؤال‌کننده با رایزنی‌هایی که با آن‌ها انجام می‌شود امضاهایشان را پس بگیرند و رئیس جمهور در قالب ابزار نظارتی سؤال به مجلس نیاید.

وی ادامه داد: اگر سؤال از رئیس جمهور در صحن مطرح شود آقای روحانی اولین رئیس جمهوری خواهد بود که سؤالش طبق آیین‌نامه جدید به رأی گذاشته می‌شود و چنانچه پاسخ‌های وی نتواند نمایندگان را قانع کند از مجلس کارت زرد خواهد گرفت.

نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به سخنرانی رئیس جمهور در نشست قوای سه‌گانه در مجلس، اظهار داشت: برخی از آمار و ارقامی که آقای رئیس جمهور در این نشست ارائه کرد درست نبود. علت این امر ممکن است این باشد که آقای رئیس جمهور به هنگام ارائه مطالبش یادداشت‌هایش را نگاه نمی‌کند و یا اینکه عادت آقای رئیس جمهور است که آمار را تغییر دهد و جور دیگری ارائه دهد.

حاجی‌دلیگانی خاطرنشان کرد: ممکن است ارائه این گونه آمار اشتباه توسط رئیس جمهور طبق گفته بعضی‌ها بر اساس خستگی وی باشد که البته چنین عذری به نظر من قابل پذیرش نیست.

وی افزود: آقای رئیس جمهور در این نشست عنوان کرد که در سال ۹۵ و ۹۶ ما در دنیا اولین کشوری بودیم که تراز بازرگانی‌مان مثبت بود که این حرف، حرف عجیبی است. آیا کشوری مثل ما که وضعیت صادرات و وارداتش این گونه است رتبه اول را داشته پس سایر کشور‌های دنیا چه وضعیتی دارند؟! و آقای رئیس جمهور برخی آمار و ارقامی را می‌دهد که آدم تعجب می‌کند.

نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس شورای اسلامی در پایان گفت: آمار و ارقامی که آقای رئیس جمهور ارائه می‌کند با واقعیت‌های جامعه همخوانی ندارد و وقتی که این آمار‌ها ارائه می‌شود در کشور بی‌اعتمادی نسبت به قوه مجریه ایجاد می‌کند.



Source link