حاشیه‌های آخرین جلسه هیات دولت در سال ۹۶
حاشیه‌های آخرین جلسه هیات دولت در سال ۹۶

خبرگزاری فارس:  آخرین جلسه هیات دولت در سال ۹۶ صبح امروز برگزار شد که با حاشیه‌هایی همراه بود. پس از جلسه هیات دولت، حسن روحانی به همراه کابینه دوازدهم به میان خبرنگاران آمد و گزارشی از اقدامات دولت در سال ۹۶ ارائه کرد؛ رئیس‌جمهور گفت که سال آینده سال توسعه اقتصادی و عدالت اجتماعی خواهد […]

خبرگزاری فارس:  آخرین جلسه هیات دولت در سال ۹۶ صبح امروز برگزار شد که با حاشیه‌هایی همراه بود.

پس از جلسه هیات دولت، حسن روحانی به همراه کابینه دوازدهم به میان خبرنگاران آمد و گزارشی از اقدامات دولت در سال ۹۶ ارائه کرد؛ رئیس‌جمهور گفت که سال آینده سال توسعه اقتصادی و عدالت اجتماعی خواهد بود.

بعد از روحانی نوبت به اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس‌جمهور رسید تا پشت میکروفون قرار بگیرد؛ جهانگیری رو به خبرنگاران گفت که اگر سوالی دارید مطرح کنید تا به آن‌ها پاسخ دهم و خبرنگاران هم سؤالات خود را از وی پرسیدند.

نجفی، شهردار تهران هم که این روز‌ها خبر استعفایش در صدر اخبار قرار گرفته به همراه هیات دولت به میان خبرنگاران آمد، اما روی صندلی نشست!

سیف رئیس کل بانک مرکزی و محمد شریعتمداری وزیر صنعت، معدن و تجارت دو عضو کابینه بودند که تا لحظه اخر پاسخگوی خبرنگاران بودند به گونه‌ای که سیف گفت: اینقدر سرپا ایستادم خسته شدم!

یکی از سوالات خبرنگاران از اعضای هیات دولت این بود که عید را کجا سپری می‌کنند که محمد شریعتمداری در پاسخ به این سؤال گفت: بنده همراه با آقای روحانی به کرمانشاه می‌روم.

حسن ختام آخرین جلسه حیاط دولت هم عکس یادگاری روحانی و اعضای هیات دولت با خبرنگاران و عکاسان بود.