حالا همه صداقت آمریکایی را فهمیدند!
حالا همه صداقت آمریکایی را فهمیدند!

آقا درجمع مهمانان گرافیست گفتند: همین «صداقت آمریکایی» که شماها درست کردید، خیلی خوب بود، منتها بعضی از خود ماها نگذاشتیم این کار بگیرد و الّا اگر چنانچه این انجام می‌گرفت، خیلی چیز جالبی بود، هنوز هم البته وقتش نگذشته. … حالا دیگر همه فهمیدند صداقت آمریکایی را. خبرگزاری فارس: نشریه مسیر، وابسته به دفتر […]


آقا درجمع مهمانان گرافیست گفتند: همین «صداقت آمریکایی» که شماها درست کردید، خیلی خوب بود، منتها بعضی از خود ماها نگذاشتیم این کار بگیرد و الّا اگر چنانچه این انجام می‌گرفت، خیلی چیز جالبی بود، هنوز هم البته وقتش نگذشته. … حالا دیگر همه فهمیدند صداقت آمریکایی را.

خبرگزاری فارس: نشریه مسیر، وابسته به دفتر حفظ و‌نشر آثار رهبر انقلاب در گزارشی نوشت: شب‌های طولانی زمستان گذشته، فرصت خوبی برای حضرت آیت‌الله خامنه‌ای بود تا گپ‌وگفتی با اهالی فرهنگ و هنر داشه باشند. از دی‌ماه ۹۶، ایشان با وجود مشغله‌های همیشگی، وقت موسعی را به اهالی فرهنگ و ادب و هنر اختصاص دادند؛ از سینماگر گرفته تا مستندساز و نویسنده و گرافیست.

نشریه تبیینی تحلیلی مسیر، وابسته به دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب، بخشی از سخنان ایشان در دیدار با جمعی از جوانان طراح و گرافیست انقلاب اسلامی را منتشر کرده است. حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در جمع مهمانان گرافیست، با اشاره به اثرگذاری سریع قالب پوستر، درباره مجموعه پوستر‌های «صداقت آمریکایی» گفتند: «همین «صداقت آمریکایی» که شما‌ها درست کردید خیلی خوب بود، منتها بعضی از خود ما‌ها نگذاشتیم این کار بگیرد و الّا اگر چنانچه این انجام می‌گرفت، خیلی چیز جالبی بود، هنوز هم البته وقتش نگذشته…. حالا دیگر همه فهمیدند صداقت آمریکایی را.»

نشریه مسیر تلاش دارد موضوعات و مسائل مرتبط با جمهوری اسلامی را در چارچوب عقلانیت انقلابی روایت، تبیین و آسیب‌شناسی کند. این نشریه در پیش‌شماره نخست خود همچنین هندسه جدید تعامل در نظام بین‌الملل و نقش ایران را مورد بررسی و ارزیابی قرار داده است.



Source link