حذف پست‌های مربوط به سپاه در صفحه امام‌جمعه کرج
حذف پست‌های مربوط به سپاه در صفحه امام‌جمعه کرج

اینستاگرام پست‌های مربوط به سپاه پاسداران را از صفحه نماینده ولی‌فقیه در استان البرز و امام‌جمعه کرج حذف کرد. آفتاب‌‌نیوز :  به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان البرز و امام‌جمعه کرج، شبکه اجتماعی اینستاگرام در همراهی با اقدام آمریکا در قرار دادن سپاه در فهرست سازمان‌های تروریستی خارجی، دو پست صفحه آیت‌الله […]


اینستاگرام پست‌های مربوط به سپاه پاسداران را از صفحه نماینده ولی‌فقیه در استان البرز و امام‌جمعه کرج حذف کرد.

آفتاب‌‌نیوز :

 به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان البرز و امام‌جمعه کرج، شبکه اجتماعی اینستاگرام در همراهی با اقدام آمریکا در قرار دادن سپاه در فهرست سازمان‌های تروریستی خارجی، دو پست صفحه آیت‌الله حسینی همدانی در حمایت از سپاه را حذف کرد.

این دو پُست اینستاگرامی مربوط به دیدار جمعی از پاسداران انقلاب اسلامی سپاه امام حسن مجتبی (علیه‌السلام) استان البرز و امام‌جمعه کرج با پوشش لباس نظامی سپاه است.

ذیل این پُست اینستاگرامی با هشتگ «#من_هم_سپاهی_ام»، فرازی از سخنان آیت‌الله حسینی همدانی در نماز جمعه کرج آمده است، مبنی بر این‌که: «وجه مشترک پاسداران حسینی و پاسداران انقلاب اسلامی، نابرابری و مظلومیت جبهه حق در مقابل باطل جنایتکار تادندان‌مسلح آن روزگار و این روزگار است.»

صفحه رسمی آیت‌الله حسینی همدانی در اینستاگرام به نشانی www.instagram.com/emamjomekaraj در دسترس عموم قرار دارد.

گفتنی است؛ پس از تصمیم مغرضانه اینستاگرام برای اجرایی کردن دستورات آمریکا این شبکه اجتماعی از روز دوشنبه (۲۷ فروردین‌ماه) صفحات تعدادی از فرماندهان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را مسدود کرد. به‌جز صفحات رسمی این افراد، اینستاگرام صفحات رسمی برخی از مقامات کشور ازجمله صفحه انگلیسی رهبر معظم انقلاب و رئیس قوه قضاییه را نیز از دسترس خارج کرده بود که البته این صفحات در حال حاضر رفع انسداد شده و در دسترس قرارگرفته است.­­­



Source link