حضور سیف، کرباسیان و شریعتمداری در مجلس
حضور سیف، کرباسیان و شریعتمداری در مجلس

رئیس کمیسیون حمایت از تولید ملی مجلس از برپایی نشست بعدی این کمیسیون با حضور وزرای اقتصاد و صنعت و رئیس کل بانک مرکزی جهت بررسی اثر التهاب بازار ارز بر روی تولید داخلی خبر داد. خبرگزاری فارس: حمیدرضا فولادگر رئیس کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی و اجرای اصل ۴۴ قانون اساسی، از برگزاری […]


رئیس کمیسیون حمایت از تولید ملی مجلس از برپایی نشست بعدی این کمیسیون با حضور وزرای اقتصاد و صنعت و رئیس کل بانک مرکزی جهت بررسی اثر التهاب بازار ارز بر روی تولید داخلی خبر داد.

خبرگزاری فارس: حمیدرضا فولادگر رئیس کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی و اجرای اصل ۴۴ قانون اساسی، از برگزاری نشست بعدی این کمیسیون در روز سه‌شنبه هفته جاری مشترک با کمیسیون صنایع و معادن مجلس با حضور مسعود کرباسیان وزیر امور اقتصادی و دارایی، ولی‌الله‌سیف رئیس کل بانک مرکزی و محمد شریعتمداری وزیر صنعت، معدن و تجارت خبر داد.

به گفته فولادگر این نشست از سلسله نشست‌های کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی و اجرای اصل ۴۴ قانون اساسی با وزرا و مسئولان دولتی جهت بررسی راهکار‌های حمایت از تولید ملی و کالای ایرانی است.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی موضوع اصلی نشست روز سه‌شنبه کمیسیون را بررسی تلاطمات بازار ارز بر روی موضوع حمایت از تولید ملی عنوان کرد.



Source link