حضور منطقه آزاد ماکو با ۱۶۰بسته فرصت‌های سرمایه‌گذاری در نمایشگاه کیش اینوکس۲۰۱۸
حضور منطقه آزاد ماکو با ۱۶۰بسته فرصت‌های سرمایه‌گذاری در نمایشگاه کیش اینوکس۲۰۱۸

معاون اقتصادی و سرمایه‌گذاری سازمان منطقه آزاد ماکو گفت: منطقه آزاد ماکو با تهیه بیش از ۱۶۰بسته فرصت‌های سرمایه‌گذاری در نمایشگاه «کیش اینوکس‌۲۰۱۸» در جزیره کیش شرکت کرد. ابراهیم جلیلی با اشاره به حضور سازمان منطقه آزاد ماکو در نمایشگاه کیش اینوکس‌۲۰۱۸ در جزیره کیش اظهار کرد: این نمایشگاه همه ساله با هدف معرفی فرصت‌های […]


معاون اقتصادی و سرمایه‌گذاری سازمان منطقه آزاد ماکو گفت: منطقه آزاد ماکو با تهیه بیش از ۱۶۰بسته فرصت‌های سرمایه‌گذاری در نمایشگاه «کیش اینوکس‌۲۰۱۸» در جزیره کیش شرکت کرد.

ابراهیم جلیلی با اشاره به حضور سازمان منطقه آزاد ماکو در نمایشگاه کیش اینوکس‌۲۰۱۸ در جزیره کیش اظهار کرد: این نمایشگاه همه ساله با هدف معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری در جزیره کیش برگزار شده و امسال پنجمین سال برگزاری آن بود.

جلیلی تصریح کرد: با توجه به اینکه منطقه آزاد ماکو نیز فرصت‌های سرمایه‌گذاری فراوانی در خود دارد، بیش از ۱۶۰بسته فرصت سرمایه‌گذاری تهیه کرد و این نمایشگاه فرصت بسیار مناسبی بود که سرمایه گذاران داخلی و خارجی شرکت‌کننده در این نمایشگاه را به خود جذب کند.

معاون اقتصادی و سرمایه‌گذاری سازمان منطقه آزاد ماکو افزود: منطقه آزاد ماکو نیز با قدرت تمام با هدف جذب سرمایه‌گذار داخلی و خارجی در این نمایشگاه شرکت کرد و امید است نتیجه مطلوبی داشته باشد.

نوشته حضور منطقه آزاد ماکو با ۱۶۰بسته فرصت‌های سرمایه‌گذاری در نمایشگاه کیش اینوکس۲۰۱۸ اولین بار در رسانه مناطق آزاد. پدیدار شد.



Source link