حضور نظامی آمریکا در منطقه و در کنار اسرائیل یک نمایش از پیش باخته است :: خبرگزاری خانه ملت
حضور نظامی آمریکا در منطقه و در کنار اسرائیل یک نمایش از پیش باخته است :: خبرگزاری خانه ملت

[ad_1] سیدراضی نوری درگفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به برنامه ریزی نتانیاهو برای حمله جدیدی به غزه همزمان با پهلوگیری ناو بزرگ آمریکایی در سرزمین‌های اشغالی، گفت: پایه و اساس شکل گیری رژیم اشغالگر قدس بر مبنای اشغال و جنگ بود و هیچ حربه ای جز تهاجم به همسایگان نداشت. حیات اسرائیل […]

[ad_1]

سیدراضی نوری درگفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به برنامه ریزی نتانیاهو برای حمله جدیدی به غزه همزمان با پهلوگیری ناو بزرگ آمریکایی در سرزمین‌های اشغالی، گفت: پایه و اساس شکل گیری رژیم اشغالگر قدس بر مبنای اشغال و جنگ بود و هیچ حربه ای جز تهاجم به همسایگان نداشت.

حیات اسرائیل به جنگ افروزی در منطقه است

نماینده مردم شوش در مجلس شورای اسلامی در ادامه با بیان اینکه اسرائیل هیچ راهی جز حمله به کشورها نمی بیند، عنوان کرد: حیات اسرائیل به جنگ افروزی ها بسته است اما نمی تواند هیچ نتیجه مثبتی برای جنگ های خود رقم بزند چنانچه حزب الله زمانی که یک نهال نورس بود هم توانست اسرائیل را در جنگ های مختلف شکست دهد.

وی ادامه داد: در حال حاضر حزب الله بسیار قدرتمند است و صدها هزار موشک برای نابودی کامل اسرائیل دارد که سران این رژیم نیز از این موضوع آگاه هستند از این رو وارد چنین جنگی با عزه نمی شوند.

سید راضی نوری

نوری در ادامه با اشاره به پیروزی جریان مقاومت در جنگ های 33 و 22 روزه گفت: مقاومت همچنان حرف نخست را در منطقه می زند و روز به روز به انسجام آنها نیز افزوده می شود.

حضور نظامی آمریکا در منطقه و در کنار اسرائیل یک نمایش از پیش باخته است

این نماینده مردم در مجلس دهم اضافه کرد: اگر اسرائیل غلطی در منطقه کند و اقدامی علیه غزه شکل دهد سرنوشتی به مراتب بدتر از سرنوشت جنگ های سابق خود خواهد داشت و آغاز هر جنگ جدیدی در منطقه نابودی این رژیم را رقم خواهد زد.

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی در پایان با بیان اینکه بنا به گفته تحلیلگران سیاسی اوضاع منطقه سه هیچ به نفع ایران و جریان مقاومت است، خاطرنشان کرد: حضور نیروهای آمریکایی در اسرائیل صرفا نمایشی بوده تا این تصور را ایجاد کنند که در منطقه حرفی برای گفتن دارند./

پایان پیام

[ad_2]

Source link