حمله آمریکا به سوریه برای روحیه‌بخشی به تروریست‌ها بود
حمله آمریکا به سوریه برای روحیه‌بخشی به تروریست‌ها بود

خبرگزاری تسنیم: ابوالفضل حسن‌بیگی عضو کمیسیون امنیت‌ملی و سیاست‌خارجی مجلس شورای اسلامی، با اشاره به حمله موشکی مشترک آمریکا، فرانسه و انگلیس به سوریه، گفت: موشک‌پرانی آمریکا به سوریه یک نمایش مضحک از قدرت‌نمایی و ترقه‌بازی بچه‌گانه بود. وی با بیان اینکه آمریکا در بین کشور‌های جهان منزوی شده است، افزود: آمریکا با این اقدامات […]



خبرگزاری تسنیم: ابوالفضل حسن‌بیگی عضو کمیسیون امنیت‌ملی و سیاست‌خارجی مجلس شورای اسلامی، با اشاره به حمله موشکی مشترک آمریکا، فرانسه و انگلیس به سوریه، گفت: موشک‌پرانی آمریکا به سوریه یک نمایش مضحک از قدرت‌نمایی و ترقه‌بازی بچه‌گانه بود.

وی با بیان اینکه آمریکا در بین کشور‌های جهان منزوی شده است، افزود: آمریکا با این اقدامات به دنبال خروج از انزوا و کسب اعتبار بین رژیم‌های مرتجع منطقه است.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس یادآور شد: آمریکا با حمله به سوریه به دنبال ایجاد اجماع جهانی مانند حمله به عراق و لیبی بود که در این مسئله شکست خورد، زیرا کشور‌هایی مانند آلمان، کانادا و ایتالیا با حمله آمریکا و متحدانش همراهی نکردند.

حسن‌بیگی با بیان اینکه مسئولان آمریکایی و متحدانشان تصور می‌کردند که با حمله به سوریه محور مقاومت عقب‌نشینی می‌کند تصریح کرد: مشاهده کردیم که محور مقاومت پای مواضع خود محکم ایستادند و از طرف دیگر نیز روسیه با وتو قطعنامه‌های این ۳ کشور در برابر اقدامات آن‌ها ایستاد.

وی با تاکید بر اینکه بی‌اعتباری در نزد افکار جهانی تنها دست‌آورد این عملیات برای آمریکا بود، ادامه داد: در سطح نظامی و استراتژیک با انهدام تعداد چشمگیری از موشک‌ها از سوی پدافند هوایی سوریه نیز آمریکا دچار سرخوردگی شد.

نماینده مردم دامغان در مجلس با اشاره به پیروزی جبهه مقاومت و ارتش سوریه و عراق در بیرون راندن گروه تروریستی داعش از منطقه، اظهار داشت: حمله آمریکا به سوریه به منظور روحیه‌بخشی به تروریست‌های سرخورده صورت گرفته است.



Source link