حمله به سوریه برای جبران شکست مفتضحانه تکفیری‌ها بود
حمله به سوریه برای جبران شکست مفتضحانه تکفیری‌ها بود

[ad_1] خبرگزاری فارس: ناصر موسوی لارگانی نماینده مجلس شورای اسلامی درباره حمله آمریکا، فرانسه و انگلیس به کشور سوریه گفت: این مسائل تازگی ندارد، ایادی استکبار جهانی یعنی داعشی‌ها و تکفیری‌ها، مردم مظلوم و بی‌گناه سوریه را تحت فشار و حمله‌های ناجوانمردانه و انتحاری قرار می‌دادند و حالا سه کشور آمریکا، انگلیس و فرانسه آن‌ها […]

[ad_1]

خبرگزاری فارس: ناصر موسوی لارگانی نماینده مجلس شورای اسلامی درباره حمله آمریکا، فرانسه و انگلیس به کشور سوریه گفت: این مسائل تازگی ندارد، ایادی استکبار جهانی یعنی داعشی‌ها و تکفیری‌ها، مردم مظلوم و بی‌گناه سوریه را تحت فشار و حمله‌های ناجوانمردانه و انتحاری قرار می‌دادند و حالا سه کشور آمریکا، انگلیس و فرانسه آن‌ها را هدف موشک قرار دادند، البته داعشی‌ها و تکفیری‌ها نیز با حمایت‌های آمریکایی‌ها و دلار‌های آل‌سعود شارژ مالی می‌شدند.

وی افزود: در حال حاضر خود آمریکا به بهانه واهی استفاده از سلاح شیمیایی به مسئله حمله به سوریه ورود کرده است در حالیکه سلاح شیمیایی در اختیار استکبار جهانی و استعمار پیر انگلستان و فرانسه که از همراهان اینهاست، قرار دارد.

نماینده مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: آن‌ها خودشان در جنگ نابرابر و ظالمانه عراق با ایران این سلاح‌ها را در اختیار عراق قرار دادند که این مسائل بیان‌گر این است که آن‌ها در مدت حضور داعشی‌ها و تکفیری‌ها در سوریه و عراق نتوانستند کاری از پیش ببرند و با شکست مفتضحانه‌ای روبرو شدند و حالا برای جبران آن شکست که خود ترامپ اعلام کرد ما ۷ تریلیون هزینه کردیم و چیزی دستگیرمان نشد، به سوریه حمله کردند تا آبرویی برای خودشان بخرند، ولی این مسئله نیز گریبان‌گیر خودشان می‌شود و در لجن‌زاری فرو می‌روند که بیرون آمدنشان غیرممکن است.

موسوی لارگانی ادامه داد: این‌ها باید به توصیه‌های دیگران گوش می‌دادند و جنگ را آغاز نمی‌کردند. اگر بخواهند به حرکت خودشان ادامه دهند، این جنگ میدانی نیست که به‌سادگی بتوانند از آن خارج شوند و گریبان خودشان را می‌گیرد.

وی گفت: کسی که امتحانش را پس داده است، نباید دوباره امتحان کرد، مردم سوریه چند سال است که امتحان خود را در برابر تمام ابرقدرت‌ها و ایادی آن‌ها مقاومت کردند و این حرکت مذبوحانه حرکتی است که بوی جنگ جهانی می‌دهد.

موسوی لارگانی تأکید کرد: اگر بخواهند ادامه بدهند، بار‌ها گفته‌ایم پشتیبان مظلومان مردم به ویژه مردم مظلوم سوریه، عراق و فلسطین هستیم و در حمایت از آن‌ها سربازان نظام مقدس جمهوری اسلامی، فرزندان امام و رهبری یعنی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی جواب دندان‌شکنی به این یاوه‌گویان که ادعای کدخدایی جهان را می‌کنند، خواهند داد.

[ad_2]

Source link