حمیدرضا مومنی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم خبر داد:افزایش رضایتمندی عمومی از ارائه خدمات سفر در جزیره قشم
حمیدرضا مومنی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم خبر داد:افزایش رضایتمندی عمومی از ارائه خدمات سفر در جزیره قشم

[ad_1] به گزارش مناطق آزاد، به گفته حمیدرضا مومنی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم  در نوروز۹۷ شاهد افزایش ۱۹ درصدی در ورود گردشگر به منطقه آزاد قشم بودیم که این عملکرد بسیار خوب و رضایت بخش ارزیابی می شود . وی همچنین افزود که اقامت در جزیره قشم به ۴ شب رسیده است که افزایش […]

[ad_1]

به گزارش مناطق آزاد، به گفته حمیدرضا مومنی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم  در نوروز۹۷ شاهد افزایش ۱۹ درصدی در ورود گردشگر به منطقه آزاد قشم بودیم که این عملکرد بسیار خوب و رضایت بخش ارزیابی می شود .

وی همچنین افزود که اقامت در جزیره قشم به ۴ شب رسیده است که افزایش خوبی نسبت به گذشته دارد که در این میان وجود کاشانه مهمان ها کمک بسزایی در این افزایش داشت.

مومنی در خصوص مراکز اقامتی پیش بینی شده در ایام نوروز توسط سازمان منطقه آزاد قشم افزود، ۴۰ درصد از ۷۱۲ هزار نفری که در ایام نوروز۹۷ به جزیره قشم سفر کرده اند در کمپ های پیش بینی شده توسط سازمان منطقه آزاد قشم اسکان داده شده اند این در حالی است که این میزان مسافر در سالهای گذشته در معابر عمومی اسکان داشته و ساماندهی خاصی نداشتند.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در خصوص میزان رضایتمندی مسافران نوروزی نیز گفت، از طریق توزیع فرم های نظر سنجی میان مسافران افزایش رضایتمندی آنها به دست آمد البته مشکلاتی در برخی بخش ها وجود دارد اما رضایتمندی عمومی؛ «مطلوب» گزارش شده است و همچینین درآمد کسبه منطقه آزاد قشم در ایام تعطیلات نوروز حدود ۷۰۰ میلیارد تومان (از ۲۵ اسفند ۹۶ تا ۱۵ فروردین ماه ۹۷)  تخمین زده می شود

وی در پایان افزود، عوارض ورود خودرو به جزیره قشم ویژه قشموندان و بومیان همچنان ۳۷۵۰ تومان خواهد بود و فعلا به قوت خود باقی است.

نوشته حمیدرضا مومنی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم خبر داد:افزایش رضایتمندی عمومی از ارائه خدمات سفر در جزیره قشم اولین بار در رسانه مناطق آزاد. پدیدار شد.

[ad_2]

Source link