خاشقچی روز قبل از قتل کشته شدن مشغول چه کاری بود؟ +عکس
خاشقچی روز قبل از قتل کشته شدن مشغول چه کاری بود؟ +عکس

[ad_1] در این ویدئوها خروج خاشقچی از ساختمان در ساعت ۴:۵۷ صبح روز سه‌شنبه- روزی که ناپدید شد- برای استقبال از نامزدش را نشان می‌دهد، سپس آن دو ساعت ۴:۵۸ صبح دوباره وارد ساختمان شدند. ویدئوهای دیگری نشان می‌دهد آن دو بار دیگر در ساعت ۱۲:۱۷ وارد ساختمان شدند. خاشقچی در همان روز (سه‌شنبه دوم […]

[ad_1]

در این ویدئوها خروج خاشقچی از ساختمان در ساعت ۴:۵۷ صبح روز سه‌شنبه- روزی که ناپدید شد- برای استقبال از نامزدش را نشان می‌دهد، سپس آن دو ساعت ۴:۵۸ صبح دوباره وارد ساختمان شدند.

ویدئوهای دیگری نشان می‌دهد آن دو بار دیگر در ساعت ۱۲:۱۷ وارد ساختمان شدند.

خاشقچی در همان روز (سه‌شنبه دوم اکتبر ۲۰۱۸) پس از ورودش به ساختمان کنسولگری عربستان در استانبول برای انجام کارهای مربوط به ازدواجش با خدیجه ناپدید شد. خدیجه در این ویدئو همراه با خاشقچی دیده می‌شود.

آخرین باری که او دیده شد، در ساعت ۱۳:۱۴ روز سه‌شنبه بود که در ویدئو در حال ورود به ساختمان کنسولگری دیده شد و پس از آن دیگر اثری از او یافت نشد تا اینکه عربستان عصر روز جمعه با انتشار بیانیه‌ای از سوی سعود بن عبدالله المعجب، دادستان کل این کشور اعلام کرد، تحقیقات اولیه در این پرونده نشان می‌دهد که درگیری که میان خاشقچی و کسانی که در کنسولگری در حال صحبت با او بودند، موجب درگیری فیزیکی و در نهایت مرگ او شد.

8pOmfmcKKDYl

G84cZGHdDuWS

413a8JKX4n0b

QrsbT6vRB4ik

tOLDRDijmK1h

[ad_2]

Source link