خانه بازیگر مشهور در آتش سوخت +عکس
خانه بازیگر مشهور در آتش سوخت +عکس

 به گزارش اقتصادآنلاین، با استناد به خبر منتشره در اینستاگرام، هنرپیشه جرارد باتلر خانه خود در کالیفرنیا را بر اثر آتش سوزی جنگلی از دست داد. باتلر نوشت:« پس از تخلیه ساکنان به دلیل آتش سوزی کالیفرنیا به خانه برگشتم و با منظره دلخراشی روبرو شدم». باتلر عکس خود در کنار خانه سوخته اش را […]


 به گزارش اقتصادآنلاین، با استناد به خبر منتشره در اینستاگرام، هنرپیشه جرارد باتلر خانه خود در کالیفرنیا را بر اثر آتش سوزی جنگلی از دست داد.

باتلر نوشت:« پس از تخلیه ساکنان به دلیل آتش سوزی کالیفرنیا به خانه برگشتم و با منظره دلخراشی روبرو شدم».

باتلر عکس خود در کنار خانه سوخته اش را منتشر کرده است.

به گزارش اسپوتنیک، جرارد باتلر 48 ساله در فیلم هایی مانند «شهروند مطیع قانون»،«فرانک عزیز»،«شکار آدمکش» بازی کرده است. باتلر در فیلم «شکار آدمکش» نقش کاپیتان زیردریایی آمریکایی را بازی کرده است. این فیلم در باره آن است که وزیر دفاع روسیه در کشور دست به کودتای نظامی می زند و رئیس جمهور با نام فامیل «زاخارین» را به گروگان می گیرد که باعث بروز درگیری بین المللی با آمریکا می شود.  زیردریایی های آمریکایی سعی می کنند برای جلوگیری از بروز جنگ، رئیس جمهور را از دست گروگان ها نجات بدهند.

بر اثر آتش سوزی جنگلی در کالیفرنیا دستکم 25 نفر جان خود را از دست داده اند و بیش از 400 کیلومتر مربع جنگل و خانه به زمین های سوخته مبدل شده اند. بیش از 250 هزار نفر خانه های خود را ترک کردند.



Source link