خروج آمریکا از برجام برای ما اهمیت ندارد
خروج آمریکا از برجام برای ما اهمیت ندارد

[ad_1] عبدالرضا رحمانی فضلی عصر روز دوشنبه در حاشیه آیین اختتامیه نشست مدیران کل دفاتر امور بانوان و خانواده استانداری‌های سراسر کشور در تهران با بیان این مطلب در جمع خبرنگاران افزود: ما وارد یک پیمان در سطح بین المللی شدیم و به پیمان خود نیز وفادار بودیم. ما به افکار عمومی دنیا هم اعلام […]

[ad_1]

عبدالرضا رحمانی فضلی عصر روز دوشنبه در حاشیه آیین اختتامیه نشست مدیران کل دفاتر امور بانوان و خانواده استانداری‌های سراسر کشور در تهران با بیان این مطلب در جمع خبرنگاران افزود: ما وارد یک پیمان در سطح بین المللی شدیم و به پیمان خود نیز وفادار بودیم. ما به افکار عمومی دنیا هم اعلام کردیم و آنان می‌دانند که ما به تعهدات خود در برجام پایبند بوده ایم.

خبرگزاری مهر: وزیر کشور گفت: ملت ایران تجربه و آمادگی لازم را دارد تا در کنار رهبری، دولت و سایر قوا در هر شرایطی کشور را اداره کند و ماندن یا خروج آمریکا از برجام برای وزارت کشور و دولت اهمیت ندارد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دولت، عبدالرضا رحمانی فضلی عصر روز دوشنبه در حاشیه آیین اختتامیه نشست مدیران کل دفاتر امور بانوان و خانواده استانداری‌های سراسر کشور در تهران با بیان این مطلب در جمع خبرنگاران افزود: ما وارد یک پیمان در سطح بین المللی شدیم و به پیمان خود نیز وفادار بودیم. ما به افکار عمومی دنیا هم اعلام کردیم و آنان می‌دانند که ما به تعهدات خود در برجام پایبند بوده ایم.

وی اظهار داشت: این یک اتمام حجت است برای همه دنیا، همه نهاد‌های بین المللی و برای همه دولت‌ها که آمریکا را بهتر و بیشتر بشناسند.

وزیر کشور خاطر نشان کرد: مردم ما از قبل، بدعهدی و بی وفایی آمریکایی‌ها را می‌شناسند و اکنون آمریکایی‌ها را بیشتر باید بشناسند.

رحمانی فضلی تاکید کرد: ما یک ملت مستقل هستیم و ظرفیت‌ها و توانایی‌های زیادی داریم و در تمام شرایط در طول این ۴۰ سال به رغم اینکه با همه مشکلات مانند جنگ و تحریم مواجه بودیم کشور را اداره کردیم و اکنون چهلمین سال جمهوری اسلامی ایران را جشن می‌گیریم.

وی با بیان این که نظام بین الملل برای تعهدات بین دولت‌ها ارزش قایل شود، افزود: اگر قرار باشد هر روزی به بهانه ای، پیمانی را لغو کنند و بگویند بیایید بنشینیم موضوعات جدیدی را مورد مذاکره قرار بدهیم و یا اصلاح کنیم باید گفت: اگر شما بعد از آن اصلاحات زیر پیمان خود زدید، چه؟

وزیر کشور افزود: ما به هیچ وجه به آمریکا اعتماد نداریم. ملت ایران هم تجربه و هم آمادگی لازم را دارد تا در کنار رهبری، دولت و سایر قوا در هر شرایطی کشور را اداره کند و هیچ مشکلی هم پیش نخواهد آمد.

[ad_2]

Source link