درمان نارسایی کبد با خوردن آلبالو و گیلاس
درمان نارسایی کبد با خوردن آلبالو و گیلاس

[ad_1]  آلبالو بر طرف کننده تشنگی است، شربت آن بهترین دارو برای افرادی است که عطش فراوان دارند. صفرا را از بین می‌برد، قی و اسهال صفراوی را درمان می‌کند. مصرف آن برای گرم مزاجان و مبتلایان به فشار خون و افرادی که چربی زیادی در شکم دارند مفید است. جوشانده مغز هسته اش با […]

[ad_1]

درمان نارسایی کبد با خوردن آلبالو و گیلاس

 آلبالو بر طرف کننده تشنگی است، شربت آن بهترین دارو برای افرادی است که عطش فراوان دارند. صفرا را از بین می‌برد، قی و اسهال صفراوی را درمان می‌کند.

مصرف آن برای گرم مزاجان و مبتلایان به فشار خون و افرادی که چربی زیادی در شکم دارند مفید است.

جوشانده مغز هسته اش با یک دهم وزنش از رازیانه، سنگ‌های کلیه و مثانه را از بین می‌برد.

مصرف چند روز متوالی شربت یا مربای آلبالو، درمان نارسایی کبد و معالجه ورم معده و روده است.

آلبالو کاهش دهنده فشار و غلظت خون است، باعث افزایش اشتها می‌شود، بنابراین برای افراد لاغر و کم اشتها سودمند است. مصرف آن باعث آرامش اعصاب می‌شود، ولی نباید در مصرف آن زیاده روی کرد.

همچنین گیلاس سینه را نرم، معده را ضد عفونی و تخمیر معده را از بین برده و یبوست را رفع می‌کند.

این میوه اعصاب را آرام، سموم بدن را دفع و خون را تصفیه می‌کند. خوردن گیلاس برای افرادی که تصلب شرایین و ناراحتی کبد دارند، مفید است.

افراد چاق که می‌خواهند لاغر شوند می‌توانند گیلاس را قبل از غذا مصرف کنند، چون مصرف آن قبل از غذا جلوی اشتها را می‌گیرد و در عین حال باعث چاقی نمی‌شود.

گیلاس ویتامین C. دارد، به همین جهت در حفظ سلامت پوست، افزایش قدرت ایمنی و تشکیل بافت پیوندی بسیار موثر است.
پزشکان توصیه می‌کنند که گیلاس بعد از غذا خورده نشود، زیرا از هضم سریع غذا جلوگیری می‌کند و نیز باعث سوء هاضمه و نفخ معده می‌شود.

 

 

 

منبع:ایران ناز

[ad_2]

Source link