در نوروز به تورهای لاکچری توریستان سفر کنید
در نوروز به تورهای لاکچری توریستان سفر کنید

[ad_1] در نوروز به تورهای لاکچری توریستان سفر کنید در اینجا 4 کشور رو میخوایم بررسی کنیم که به چه علتی باعث انتخاب توریستان شده به علاوه بررسی قیمت های لحظه آخری تورها، اما اولین توری که باعث انتخاب توریستان می شود: تور برزیل «برزیل را حتما ببینید». من به شما 10 دلیل عالی می […]

[ad_1]

در نوروز به تورهای لاکچری توریستان سفر کنید

در اینجا 4 کشور رو میخوایم بررسی کنیم که به چه علتی باعث انتخاب توریستان شده به علاوه بررسی قیمت های لحظه آخری تورها، اما اولین توری که باعث انتخاب توریستان می شود:

تور برزیل
«برزیل را حتما ببینید».

در نوروز به تورهای لاکچری توریستان سفر کنید

من به شما 10 دلیل عالی می دهم که باید برزیل را ببینید.

شماره یک: ساحل های برزیلی

با بیش از 2000 ساحل که در امتداد خط ساحلی برزیل قرار دارد و با بیش از 1000 جزیره در اقیانوس اطلس که متعلق به کشور برزیل است، رفتن به شهرهای ساحلی در تور برزیل کاملا واجب است. درحالیکه بسیاری از آنها پرجمعیت هستند، و خیلی از آنها پناهگاه های زیست محیطی هستند.

شماره دو: عجایب طبیعی 

رودخانه آمازون و جنگل های بارانی و آبشار ایگواسو معروف ترین جاذبه های طبیعی در کشور برزیل است که دارای 62 پارک ملی و صدها گونه حفاظت شده است.

برزیل به تعداد و تنوع حیات وحش خود، بسیار افتخار می کند. این نتیجۀ نیاز فوری به حفظ گنجینه های طبیعی در معرض خطر بوده و الهام بخش افزایش اکوتوریسم ها و فعالیت های مسافرتی است.

این تلاش در جهت حفاظت از عجایب و زیبایی های طبیعی برزیل، باعث می شود که مسافران بیشتری به برزیل سفر کنند و از آن لذت ببرند و همین طور هم بتوانند از این منابع برای جوامع محلی خودشان هم حفاظت کنند.

شماره سه: شهرهای کوچک و بزرگ

با وجود تمام جنبه های بحث برانگیز بازی های المپیک 2016 برزیل، این بازی ها باعث شد که تغییراتی مهم و عمده در جهت بهتر شدن زیرساخت های شهرهای میزبان بازی ها، اعمال شود.

بسیاری از سرمایه گذاران محلی و بین المللی با ایجاد جاذبه های فرهنگی جدید، هتل ها، رستوران ها و خیلی چیزهای دیگر در این شهرها سرمایه گذاری کرده و به رشد اقتصادی آنها کمک کرده اند.

شماره چهار: مردم و فرهنگ برزیلی

برای صدها سال، فرهنگ برزیل با فرهنگ های قومی و فرهنگی بسیار متفاوت ساخته شده است. ترکیبی شگفت انگیز از تنوع در فرهنگ است که منجر به جشن ها و سنت های کاملا برزیلی مانند bossa nova، capoeira و yellow soccer jersey شده است.

برای مثال، برای افراد باقیمانده بومی و همچنین برزیل های آفریقایی که دوباره هویت خود را از طریق فرهنگ غنی خود تأیید می کنند، تدابیر شدید فرهنگی نیز برقرار است.

با این تنوع فرهنگی زیاد، می توان گفت افرادی که برزیل را ایجاد کرده اند، با مسافران خارجی در تور برزیل بسیار صمیمانه رفتار می کنند.

شماره پنج: جشن ها و رویدادها

بله، در برزیل کارناوال زیاد است. و به این خاطر است که این جشن ها در سرتاسر کشور برگزار می شود و شهرهای کوچک تر و رو به توسعه هم به خاطر جشن ها و کارناوال های محلی خودشان روز به روز توجه بیشتری را به خودشان در کنار جشن های اصلی مثل Rio، Salvador، Recife و Olinda می کنند.

لطفا برای مشاهده تورهای لحظه آخری استرالیا روی لینک تور برزیل کلیک نمایید.

شماره شش: غذاهای برزیلی

کباب برزیلی از رستوران های مجلل در سراسر جهان، توجه جهانی را به خود جلب کرده است. به ایالت ریو گرانده جنوبی برزیل بروید و طعم واقعی باربیکیو برزیلی که روی آتش می باشد را کاملا بچشید.

شماره هفت: آب و هوای مسافرتی

در برزیل، اگر در زمان مناسب سفر کنید، شانس خود را برای پیدا کردن یک مکان که آسمان آن آبی است و درجه حرارت معتدل هوا باعث می شود که شما بیرون رفتن را بیشتر دوست داشته باشید.

شماره هشت: هتل ها و Pousadas برزیلی

انتخاب مکان برای اقامت می تواند چالش برانگیز باشد، اما تنها به این دلیل که گزینه های بسیار زیادی وجود دارد.

در حقیقت، برخی از این مکان های اقامتی خودشان یک مقصد گردشگری هستند، مانند کلبه های جنگل های بارانی و Pousadas جذاب.

شماره نه: گردشگری یک اولویت برای برزیل است

وزارت گردشگری و حکومت ایالتی برزیل در شهرهای بزرگ و کوچک خود سرمایه گذاری کرده اند، تا گردشگری و ورود توریست ها به این مناطق براحتی هر چه تمام تر انجام بگیرد. این به معنی جاده های بهتر، مشاغل بیشتر، بهبود زندگی اجتماعی و بسیاری از مزایای دیگر تبدیل می شود که برزیل را به مقصد بسیار مطلوب تبدیل می کند. 

شماره ده: دروازه ای به جنوب امریکا

برزیل همسایگان عالی دارد. برزیل را تبدیل به مرکز اصلی برای دیدن برخی از بزرگترین جاذبه های آمریکای جنوبی در آرژانتین، پرو و بسیاری دیگر کنید!

——————————————–

تور استرالیا

«استرالیا بهترین مکان برای کشف است.»

در نوروز به تورهای لاکچری توریستان سفر کنید

اگر شما در حال برنامه ریزی برای رفتن به یک مکان ناشناخته، هیجان انگیز و بسیار دیدنی هستید و می خواهید برای تعطیلات خود به همین جایی بروید، تور استرالیا را امتحان کنید.

ما در اینجا سعی می کنیم که اطلاعات، دانستی ها و حقایق های بسیار جالب درباره استرالیا به شما بدهیم، تا کاملا بدانید به چه جایی می خواهید سفر کنید! اگر می خواهید درباره هتل ها، غذاها و یا جاذبه های محلی این سرزمین پهناور بیشتر بدانید، با ما همراه باشید…

شیوه زندگی آسی / آزی / Aussie واقعا حسادت برانگیز است و این چنین تنوعی واقعا باعث می شود، در استرالیا برای هر سلیقه و تفکری چیزی برای سرگرمی و لذت باشد. این کشور پهناور، بزرگترین کشور-جزیره دنیا و ششمین کشور از لحاظ جمعیت در دنیا می باشد.

خیلی از شماها، پهناوری این کشور را دست کم می گیرید و حتی نمی دانید که بین شهرهای مدرن و پر جمعیت آن چقدر فاصله است. آب و هوای متنوع آن از گرمسیری تا مناطق دور افتاده بسیار خشک که در بین این دو آب و هوا، شما همه جور پوشش طبیعی را می بینید.

لطفا برای مشاهده تورهای لحظه آخری استرالیا روی لینک تور استرالیا کلیک نمایید.

برای شروع، یک ایالت را انتخاب کنید و یا از یکی از تجربه های مسافران قبل و یا حتی یک مقصد محبوب را امتحان کنید. حتی می تونید از یک نقشه استفاده کنید تا متوجه بشید کجا رو در این کشور دوست دارید، بازدید کنید.

کوئینزلند (Queensland آب و هوای گرمسیری شگفت انگیزی با سواحل شگفت انگیز و جنگل های بارانی سرسبز دارد. اگر شما به دنبال یک آب و هوای گرم یا یک جزیره گرمسیری هستید، پس دیواره مرجانی Queensland در بالای لیست شما باید قرار گیرد.

نیو ساوت ولز (New South Wales)، دارای مقاصد شگفت انگیز ساحلی و برخی از شهرهای معروف دور افتاده است که واقعا ارزش بازدید را دارند. البته سیدنی محلی بسیار عالی برای زندگی شبانه یا Night Life و خریدهای بسیار دوست داشتنی است. 

ویکتوریا (Victoria پایتخت فرهنگی استرالیا، که مسلما یکی از بهترین های غذا و نوشیدنی است که منظره های بسیار منحصر بفردی دارد.

ملبورن (Melbourneیک شهر فوق العاده چند فرهنگی است.

جنوب استرالیا، به خاطر تاکستان و نوشیدنی هایش معروف است و بسیار مکانی عالی برای ریلکس کردن با یک فرهنگ بسیار پر بار می باشد. آدلاید (Adelaide)، که اغلب به عنوان شهر فستیوال ها می شناسند که چندین فرهنگ متنوع در خودش دارد که باعث می شود، از نظر منوی غذایی بسیار مهیج باشد.

تاسمانی (Tasmania این شهر که می تواند جایگزین بسیار خوبی برای زندگی شهری با فرهنگ با ارزش و قوی خود و بعضی از مناطق حیات وحش بکر و طبیعی که هیچ انسانی در آنجا ساکن نشده و نتواسته آنجا را رام کند، باشد. Tassie (لقب تاسمانی) مکانی بسیار عالی و آرام است، که برای گریز از هیاهوی شهرهای بزرگ بسیار عالی است.

غرب استرالیا، که یک مقصد عالی از سواحل بکر و طبیعی و بیابان های دور افتاده است. این بخش از استرالیا به خاطر گل های وحشی اش و منطقه رودخانه Margaret، شناخته شده است باید در لیست کشف و اکتشافات شما قرار گیرد.

————————————-

تور آفریقای جنوبی

در نوروز به تورهای لاکچری توریستان سفر کنید

«به آفریقای جادویی سفر کنید!»

با سافاری ها، کوه ها، ساحل بی پایان، و شهرهایی مانند کیپ تاون، آفریقای جنوبی مکان جادویی است که هیچ مسافری نمی تواند به اشتباه برود! به عنوان یک backpacker، این کشور محل خوبی برای یک مسافرت ارزان است (به لطف یک پول بسیار ضعیف)، فرصت های زیادی برای کار و بسیاری از فعالیت های ماجراجویی وجود دارد که شما را مشغول می کند.

درست است که آفریقای جنوبی کشوری با سطح بالایی از فساد و جرم و جنایتکاری نیست (ولی باز هم باید حواستون به وسایلاتون باشه)، اما تاریخ غنی کشور، زیبایی طبیعی و فرهنگ بین المللی آن را به عنوان یکی از توریستی ترین مقاصد در سرتاسر جهان معرفی کرده است.

آفریقای جنوبی، کشوری است که همیشه آرزو می کنم بیشتر در آنجا بمانم. این راهنما برای سفر به آفریقای جنوبی می تواند به شما در برنامه ریزی یک سفر جالب و مناسب کمک کند.

5 کاری که حتما باید در آفریقای جنوبی انجام دهید

1- از کیپ تاون لذت ببرید: کوهستان Table را بالا بروید، باغ های گیاه شناسی Kirstenbosch را کشف کنید، به تماشای اجراکنندگان خیابانی در اسکله V&A بروید، از جزیره Robben دیدن کنید، در سواحل بکر برنزه شوید، از موزه های مختلف دیدن کنید، در تورهای تاکستان ها شرکت کنید، در ورزش های هیجان انگیز شرکت کنید، یا در یک بازار خیابانی خرید کنید. کیپ تاون همه اینها را دارد.

2- درباره گذشته فجیع آپارتاید بدانید: شما نمی توانید مکانی را بدون دانستن گذشته آن، درک کنید. موزه آپارتاید در ژوهانسبورگ داستان وحشتناک تبعیض نژادی در آفریقا را از طریق عکس، فیلم و مستندات را به شما نشان می دهد یا از کیپ تاون به جزیره Robben با قایق بروید، جایی که نلسون ماندلا 18 سال در این جزیره و در زندان گذرانید، یا Soweto شهری که توسط دولت آپارتاید ساخته شده است را بگردید.

3- به پارک ملی Kruger بروید: پارک ملی Kruger بزرگترین، پرطرفدارترین و شلوغترین پارک در آفریقای جنوبی است. این پارک بزرگ با بیش از 2 میلیون هکتار سرشار از زندگی است. اگر می خواهید یک سافاری هیجان انگیز (و کمتر محبوب) را انجام دهید، از پارک ملی Pilanesberg، پارک ملی Addo، پارک ملی Umfolozi و پارک دریایی St. Lucia دیدن کنید.

4- رانندگی در جاده باغ: این یکی از مهمترین و اصلی ترین، جاذبه های توریستی تور آفریقای جنوبی است. این مسیر در امتداد اقیانوس هند از خلیج Mossel تا St Francis گسترش می یابد. چشم اندازهای زیبا و تاکستان های زیبایی در طول این مسیر وجود دارد. سفر تنها چند صد کیلومتر است، اما بهتر است طی چند روز آن را طی کنید.

5 سفری یکروزه به Swaziland: سوازیلند یا Swaziland یکی از مهربان ترین کشورهای آفریقایی است. در اینجا چندین پارک حفاظت شده بزرگ وجود دارد، و آن را به یک مقصد عالی برای تماشای حیات وحش تبدیل کرده است. مرزها می توانند به خاطر انجام روند عبور از مرز بسیار کند باشند، بنابراین قبل از رفتن، زمان انتظار خودتون رو در مرز بررسی کنید.

لطفا برای مشاهده تورهای لحظه آخری استرالیا روی لینک تور آفریقای جنوبی کلیک نمایید.

——————————————

تور ایتالیا

«ایتالیا یک توقف اجتناب ناپذیر برای هر گردشگر است.»

در نوروز به تورهای لاکچری توریستان سفر کنید

می گن که ونیز مثل خوردن یک جای، یک جعبه شکلات الکلی است. اما چرا فقط همینجا می مونید؟ نمی خواهید فکر کنید که اگر در بقیه نقاط ایتالیا بخواهید بروید و بمانید چطوری است؟

مکان تولد میکلانجلو بوناروتی معروف به میکل آنژ و لئوناردو داوینچی، پایتخت مد اروپا، کشور غذاهای شگفت انگیز و مردمان صمیمی … من بیشتر هم می تونم براتون بگم. اما یک چیزی مسلمه، ایتالیا یک توقف اجتناب ناپذیر برای هر گردشگر است.

با این حال، در مقایسه با برخی از کشورهای اروپایی دیگر، قیمت ها در ایتالیا کمی تند است، بنابراین ما تصمیم گرفتیم که ارزان ترین راهنمای سفر به ایتالیا را برای شما فراهم کنیم، که می توانید در سراسر کشور سفر کنید بدون این که نگران هزینه های خود باشید.

عامل اصلی تور ایتالیا ارزان، زمانی است که شما سفر می کنید. قیمت هتل ها در فصل کم مسافرت کمی پایین تر از فصل های پر مسافرتی مثل جولای و آگوست است، البته بهترین نرخ های قطار، پرواز و اتوبوس هایی یا مسافت بالا هم واقعا پایین است.

اگر باز هم می خواهید زمانی مسافرت کنید که همه در آن تایم از سال می خواهند مسافرت کنند، ما در اینجا محبوب ترین شهرهای ایتالیا را برای شما در کنار هم قرار می دهیم، تا در وقت و هزینه شما برای سفر به ایتالیا، کمکی کرده باشیم…

میلان

میلان به عنوان یکی از مهمترین مراکز مد در جهان، قیمت های بالای آن را توجیه می کند و توریست ها واقعا مشتاق دیدن Duomo (کلیسای جامع) یا Galleria Vittorio هستند که تنها یک قطره در برابر اقیانوسی از دلایلی است که چرا باید میلان، این شهر فوق العاده با پیشینه ای از یک تاریخ غنی را حتما دید.

چکار باید بکنم: خوب، میلان را بدون دیدن Duomo (کلیسای جامع) نمی توان، ترک کرد. ورود به کلیسای جامع آزاد است، اما شما می توانید برای دیدن موزه و Duomo (کلیسای جامع) با هم تنها 2 یورو پرداخت کنید و اگر از موزه شروع کنید دیگر در صف نخواهید بود. پس از آن، شما می توانید در بزرگترین پارک شهری میلان یعنی Parco Semione استراحت کنید و Acquario (سومین آکواریوم قدیمی در اروپا) را از بیرون ببینید.

فلورانس

فلورانس به عنوان پایتخت توسکانی، احتمالا محبوب ترین منطقه ایتالیایی، مهد فرهنگ ایتالیایی، از ریشه های زبان ایتالیایی تا معماری باشکوه، غذاهای خوشمزه توسکانی و برخی از بهترین شاهکارهای هنری در جهان است.

چه کاری باید انجام دهید: در تور ایتالیا ورودیه به یکی از تاپ ترین مکان های شهر رایگان است، شما بدون هیچ هزینه ای می توانید کلیسای جامع Santa Maria del Fiore (Duomo) – سانتا ماریو دل فیوره، را ببینید. پس از بازدید از این کلیسا، فراموش نکنید که حتما از یکی بازارهای محلی در فضای باز خریداری کنید، که بخش مهمی از فرهنگ ایتالیایی است.

رُم

هیجان انگیزترین بخش تور ایتالیا ما! تمام جاده ها به پایتخت ایتالیا می رسند، شهر ابدی رُم، قطعا یکی از زیباترین شهرهای جهان و مقصد برجسته و ممتاز برای تمام توریست های دنیا.

چه کاری باید انجام دهید: از کجا شروع کنید … ما فقط یک لیست از مکان های رایگان برای بازدید می دهیم، زیرا برای گفتن همه این مکان ها این مقاله زیادی کوچک است.

معبد Pantheon که یک ساختمان نمادین رُم است، کلیسای جامع سنت پیتر (در مرز واتیکان و رُم)، Piazza Navona با اجراهای متعدد خیابانی، سکه ای را در فواره Trevi پرتاب کنید (بر اساس یک داستان سنتی، اگر یک بازدیدکننده سکه‌ای داخل آب فواره پرتاب کند، روزی به رُم بازخواهد گشت)، Villa Borghese را با موزهای فراوانش بگردید، درست جلوی کولوسئوم عکس بگیرید و فراموش نکنید که برای ریلکس کردن و استراحت به Spanish steps – پله اسپانیایی بروید.

———————————-

تور نوروز

در نوروز به تورهای لاکچری توریستان سفر کنید

سفر در عید نوروز:

عید نوروز زمانی بسیار مناسب برای رفتن به یک تعطیلات آرامش بخش بعد از یک سال کاری و کلی خانه تکانی و دید و بازدیدهای عید است. نکته مهمی که برای این تعطیلات وجو دارد این است که اکثر مردم در هنگام تعطیلات عید تصمیم می گیرند برای چند روز یا کل تعطیلات به مسافرت داخلی یا خارجی بروند و چون جمعیت بسیار زیادی تصمیم به این کار می گیرند باید به خاطر داشته باشید که:

از قبل – حدود 1 یا 2 ماه قبل – اقدام به برنامه ریزی برای تعطیلات خودتون بکنید و حتی اقدام به خرید بلیط هواپیما داخلی و خرید بلیط هواپیما خارجی خودتون به صورت قطعی بکنید؛ چون علاوه بر اینکه واقعا  واقعا شلوغ میشه، حتی این امکان هم هست که نتوانید بلیط ارزان هواپیما گیر بیارید و یا اصلا بلیط هواپیما در کار نباشه و همه صندلی ها پر شده باشند!

برای مشاهده آفرها در عید نوروز روی لینک تور نوروز کلیک نمایید.

در تاریخ ۴ اسفند ۱۳۸۸ «روز جهانی نورورز» در مجمع عمومی سازمان ملل، تحت عنوان «فرهنگ صلح» به عنوان یک مناسبت بین المللی به تصویب رسید و در سطح جهان به رسمیت شناخته شد.

The post در نوروز به تورهای لاکچری توریستان سفر کنید appeared first on ایران ناز.

[ad_2]