دفاع نماینده بوکان از سیف و کرباسیان
دفاع نماینده بوکان از سیف و کرباسیان

[ad_1] خبرگزاری تسنیم: محمدقسیم عثمانی نماینده مردم بوکان در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (سه‌شنبه ۲۱ فروردین) قوه مقننه و در جریان بررسی افزایش نرخ ارز در مجلس گفت: گفته می‌شود منابع ارزی کفاف مصارف را می‌دهد که این خبر خوبی است و ما اطمینان پیدا می‌کنیم که وضعیت نامطلوب نیست.   وی […]

[ad_1]

خبرگزاری تسنیم: محمدقسیم عثمانی نماینده مردم بوکان در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (سه‌شنبه ۲۱ فروردین) قوه مقننه و در جریان بررسی افزایش نرخ ارز در مجلس گفت: گفته می‌شود منابع ارزی کفاف مصارف را می‌دهد که این خبر خوبی است و ما اطمینان پیدا می‌کنیم که وضعیت نامطلوب نیست.

 

وی با بیان اینکه اگر وضعیت این‌گونه است چرا بازار ارز به این میزان بی‌ثبات شده است ادامه داد: مقصر اصلی افزایش نرخ آقای سیف و کرباسیان نیستند بلکه این افزایش نرخ به‌خاطر این است که بستر سرمایه‌گذاری در کشور را بسته‌ایم. فردی که پول دارد در شرایط فعلی کجا باید سرمایه‌گذاری کند تا بتواند درآمد داشته باشد؟

نماینده مردم بوکان در مجلس با ابراز اینکه “باید بستر‌های سرمایه‌گذاری را فراهم کنیم تا سرمایه بستر خود را پیدا کند” اظهار داشت: وقتی تمام مسیر‌ها را بسته‌ایم بازار ارز و سکه محل سرمایه‌گذاری می‌شود و مشکلاتی را ایجاد می‌کند.

عثمانی تصریح کرد: اگر راه‌های دیگری به‌جز بازار سکه و ارز درست کنیم قطعاً پول در مسیر درست سرمایه‌گذاری قرار می‌گیرد.

[ad_2]

Source link