دوازدهمين کارگروه اشتغال آذربایجان غربی در منطقه آزاد ماکو برگزار شد
دوازدهمين کارگروه اشتغال آذربایجان غربی در منطقه آزاد ماکو برگزار شد

دوازدهمین کارگروه اشتغال آذربایجان غربی با حضور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو، معاون اقتصادی و توسعه منابع استانداری آذربایجان غربی،  روسای ادارات و دستگاه های اجرایی در منطقه آزاد ماکو برگزار شد. به گزارش پایگاه خبری منطقه آزاد ماکو، در این نشست گزارشی از اقدامات انجام شده در خصوص اجرای مصوبات جلسه يازدهم کارگروه اشتغال […]


دوازدهمین کارگروه اشتغال آذربایجان غربی با حضور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو، معاون اقتصادی و توسعه منابع استانداری آذربایجان غربی،  روسای ادارات و دستگاه های اجرایی در منطقه آزاد ماکو برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری منطقه آزاد ماکو، در این نشست گزارشی از اقدامات انجام شده در خصوص اجرای مصوبات جلسه يازدهم کارگروه اشتغال و طرح های اشتغالزایی برای استان ارائه شد.

رضا نقی زاده مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان غربی گفت: از مجموع چهار هزار و ۹۶۳ طرح ثبت شده در سامانه کارا در خصوص تسهیلات اشتغال پایدار مناطق روستایی و عشایری تعداد ۲ هزار و ۶۷ طرح به ارزش ۲ هزار میلیارد و ۳۹۰ میلیون ریال توسط بانک های تعاون، کشاورزی، پست بانک و صندوق کارآفرینی امیدتا آذرماه ۹۷  تایید شده است که برای ۵ هزار و ۸۱۴ نفر اشتغال ایجاد می کند.

وی افزود:  بیش از سه هزار میلیارد ریال تسهیلات اشتغال فراگیر استان از طریق سامانه کارا تا آذرماه ۹۷ تخصیص یافته است.

نقی زاده با اشاره به اینکه ۲۱ طرح در كميته فنی اشتغال پایدار روستایی به ارزش ۴۰۳ میلیارد ریال  بصورت مستقیم بررسی شده است افزود: ۱۳ طرح در حوزه جهادکشاورزی به ارزش ۲۰۳ میلیارد ریال ، ۷ طرح در صنعت، معدن و تجارت به ارزش ۱۵۵ میلیارد ریال  و یک طرح در حوزه ورزش و جوانان به ارزش ۴۵ میلیارد ریال با اشتغالزایی جمعه ۵۴۲ نفر در شمال استان مورد تصویب کارگروه اشتغال استان قرار می گیرد.

وی ادامه داد: همچنین ۲۲ ظرح در كميته فنی اشتغال فراگير به ارزش ۶۹۱ میلیارد ریال  با اشتغالزایی ۶۹۴ نفر برای تصویب در کارگروه اشتغال ارائه شد.

به گزارش پایگاه خبری منطقه آزاد ماکو، در این نشست تفاهم نامه همکاری بین سازمان منطقه آزاد ماکو و اداره کل تعاون، کار و رفاهی اجتماعی آذربایجان غربی نیز منعقد شد.



Source link