دکتر مسرور برنامه‌های هفته دولت درمنطقه آزاد انزلی را اعلام کرد: افتتاح و آغاز عملیات اجرایی ۸۷پروژه تولیدی، سرمایه‌گذاری و عمران روستایی با مجموع اعتبار ۶۷۰۰میلیارد ریال
دکتر مسرور برنامه‌های هفته دولت درمنطقه آزاد انزلی را اعلام کرد: افتتاح و آغاز عملیات اجرایی ۸۷پروژه تولیدی، سرمایه‌گذاری و عمران روستایی با مجموع اعتبار ۶۷۰۰میلیارد ریال

به گزارش اخبار آزاد مناطق، دکتر رضا مسرور رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی از افتتاح و عملیات اجرایی ۸۷پروژه تولیدی، سرمایه‌گذاری، فرهنگی،گردشگری و عمران روستایی با میزان اعتبار ۶۷۰۰میلیارد ریالی بخش خصوصی و سازمان با میزان اشتغال‌زایی برای ۲۷۸۳نفر به مناسبت هفته دولت در این منطقه خبر داد. مدیرعامل سازمان منطقه […]


به گزارش اخبار آزاد مناطق، دکتر رضا مسرور رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی از افتتاح و عملیات اجرایی ۸۷پروژه تولیدی، سرمایه‌گذاری، فرهنگی،گردشگری و عمران روستایی با میزان اعتبار ۶۷۰۰میلیارد ریالی بخش خصوصی و سازمان با میزان اشتغال‌زایی برای ۲۷۸۳نفر به مناسبت هفته دولت در این منطقه خبر داد.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی با بیان اینکه در هفته دولت امسال ۵پروژه تولیدی-‌صنعتی از سوی بخش خصوصی دراین منطقه به بهره‌برداری می‌رسد، اضافه کرد: این پروژه‌ها در زمینه تولید پوشاک و محصولات آرایشی-‌بهداشتی با میزان سرمایه‌گذاری ۱۰۷میلیاردریال زمینه اشتغال مستقیم برای ۲۵۳نفر فراهم شده است.

دکتر رضا مسرور تعداد پروژه‌های غیرصنعتی و خدماتی که طی این هفته مبارک از سوی بخش خصوصی افتتاح و یا عملیات اجرایی آنها شروع می‌شود را ۱۶پروژه بیان داشت و گفت: ۱۳پروژه‌ای که بهره‌برداری آنها آغاز می‌شود در حوزه‌های هتل‌سازی، مراکز تفریحی، خدماتی، گردشگری و سیلو، مخازن سوخت و روغن است که با حجم سرمایه‌گذاری بالغ بر ۱۹۰۰میلیارد ریالی برای ۹۸۰نفر به صورت مستقیم فرصت شغلی ایجاد کرده‌اند.

وی اضافه کرد که سه پروژه غیرصنعتی در زمینه‌های مراکز تجاری، خدماتی، فرهنگی و مجتمع پارکینگ طبقاتی نیز در هفته دولت سالجاری با حجم سرمایه‌گذاری ۴۵۰۰میلیارد ریال عملیات اجرایی خود را شروع می‌کنند که بعد از بهره‌برداری برای ۱۵۵۰نفر شغل ایجاد خواهد شد.

دکتر مسرور در خصوص پروژه گردشگری که با سرمایه‌گذار خارجی احداث شده و در این هفته مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد، گفت: شهربازی کودکان از سوی سرمایه‌گذار خارجی با میزان سرمایه‌گذاری ۵میلیون یورویی و اشتغال‌زایی مستقیم برای ۲۵نفر در این هفته به صورت رسمی شروع به کار می‌کند.

رئیس هیات مدیره سازمان منطقه آزاد انزلی تعداد پروژه‌های اقامتی، فرهنگی و عمران روستایی را ۶۵پروژه با حجم سرمایه‌گذاری حدود ۱۲۰میلیارد ریال از سازمان متبوع خود اعلام کرد و افزود: ۷پروژه در زمینه‌های کاشانه مهمان، امکانات ورزشی، خانه مددجویان و بازسازی مسجد به همراه رونمایی از سردیس مفاخر گیلان با هزینه کرد ۱۴میلیارد ریال از محل منابع این سازمان افتتاح و آماده خدمات‌رسانی به عموم خواهند بود.

مسرور پروژه‌های عمرانی روستایی در حوزه‌های فرهنگی، اجتماعی، سلامت و ورزش که از سوی سازمان منطقه آزاد انزلی طی هفته دولت عملیات اجرایی آنها آغاز می‌شود را ۵۸طرح بیان نمود که با بودجه ۱۰۵میلیارد ریالی از محل منابع این سازمان تامین خواهد شد.

وی از شروع به کار دو سامانه الکترونیک در مجموعه خدمات دولت الکترونیک سازمان منطقه آزاد انزلی خبر داد و گفت: میز خدمات الکترونیک و فیزیکی و سامانه خودکار صدور کارت مسافری در مجتمع‌های تجاری منطقه دو سامانه الکترونیکی است که به منظور تسهیل و تسریع در فرآیند خدمات‌رسانی این سازمان به ارباب‌رجوع و سرمایه‌گذاران در راستای دولت الکترونیک به مناسبت هفته دولت رونمایی شده و به صورت رسمی مورد بهره‌برداری قرار خواهند گرفت.

نوشته دکتر مسرور برنامه‌های هفته دولت درمنطقه آزاد انزلی را اعلام کرد: افتتاح و آغاز عملیات اجرایی ۸۷پروژه تولیدی، سرمایه‌گذاری و عمران روستایی با مجموع اعتبار ۶۷۰۰میلیارد ریال اولین بار در رسانه مناطق آزاد. پدیدار شد.



Source link