دیدار شماری از مقامات کشوری و لشکری با جهانگیری
دیدار شماری از مقامات کشوری و لشکری با جهانگیری

شماری از وزرا، معاونین رئیس جمهور، روسا و معاونین سازمان‌ها و دستگاه‌های اجرایی، استانداران، برخی مقامات و فرماندهان نیرو‌های مسلح، تعدادی از مدیران عامل بانک‌ها و مدیران و کارکنان نهاد ریاست جمهوری با معاون اول رییس جمهور دیدار کردند. خبرگزاری صدا و سیما: شماری از وزرا، معاونین رئیس جمهور، روسا و معاونین سازمان‌ها و دستگاه‌های […]


شماری از وزرا، معاونین رئیس جمهور، روسا و معاونین سازمان‌ها و دستگاه‌های اجرایی، استانداران، برخی مقامات و فرماندهان نیرو‌های مسلح، تعدادی از مدیران عامل بانک‌ها و مدیران و کارکنان نهاد ریاست جمهوری با معاون اول رییس جمهور دیدار کردند.

خبرگزاری صدا و سیما: شماری از وزرا، معاونین رئیس جمهور، روسا و معاونین سازمان‌ها و دستگاه‌های اجرایی، استانداران، برخی مقامات و فرماندهان نیرو‌های مسلح، تعدادی از مدیران عامل بانک‌ها و مدیران و کارکنان نهاد ریاست جمهوری با معاون اول رییس جمهور دیدار کردند.

در این دیدار‌ها که همزمان با نخستین روز کاری سال ۱۳۹۷ انجام شد، اسحاق جهانگیری سال نو را تبریک گفت و برای همه مردم ایران آرزوی سربلندی و موفقیت کرد.

معاون اول رییس جمهور همچنین با اشاره به انتظارات مردم از مسئولین کشور اظهار داشت: با وجود مشکلات متعدد در کشور، همه دستگاه‌های اجرایی کشور باید با انرژی مضاعف و جدیت هرچه بیشتر تلاش کنند تا مردم عزم و اراده مضاعف مسئولین برای رفع دغدغه‌ها و کاهش مشکلات‌شان را احساس کنند.

جهانگیری با یادآوری شعار سال جدید و نامگذاری سال ۱۳۹۷ از سوی مقام معظم رهبری تحت عنوان «حمایت از کالای ایرانی»، بر لزوم حمایت از بخش تولید و نیز تلاش همگانی برای تحقق شعار سال جاری تاکید کرد.



Source link