دیدار مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس با فعالین اقتصادی منطقه
دیدار مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس با فعالین اقتصادی منطقه

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس در طول هفته گذشته با سرمایه‌گذاران و فعالان حوزه‌های مختلف در منطقه آزاد ارس دیدار کرد. به گزارش اخبار آزاد مناطق، جلسات و بازدیدهای محسن نریمان با سرمایه‌گذاران، مسئولان و فعالان حوزه‌های مختلف به منظور هم‌اندیشی و رفع موانع تولید، صادرات و سرمایه‌گذاری در طول هفته گذشته ادامه یافت. بر […]


مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس در طول هفته گذشته با سرمایه‌گذاران و فعالان حوزه‌های مختلف در منطقه آزاد ارس دیدار کرد.

به گزارش اخبار آزاد مناطق، جلسات و بازدیدهای محسن نریمان با سرمایه‌گذاران، مسئولان و فعالان حوزه‌های مختلف به منظور هم‌اندیشی و رفع موانع تولید، صادرات و سرمایه‌گذاری در طول هفته گذشته ادامه یافت.

بر همین اساس، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس جلساتی با مدیران شرکت بازرگانی گلچین تک و مدیر مجموعه اقامتی ویلاهای کوهستان برگزار کرد. رفع موانع فعالیت و توسعه این مراکز از مهم‌ترین بخش‌های این جلسات بود.

جلسه محسن نریمان با سرمایه‌گذاران شرکت رادین خشکبار ارس با موضوع تقاضای زمین برای ادامه فعالیت‌های این شرکت نیز در طول این هفته برگزار شد.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس در ادامه با مدیران شرکت شیمی پژوهش دیدار کرد. در این دیدار، موضوع تامین آب و برق این شرکت مورد بحث قرار گرفت. به گفته مدیران شرکت، فاز اول شرکت شیمی پژوهش تا ۳ماه آینده راه‌اندازی می‌شود.

بررسی واگذاری سوله به شرکت رادیس البسه ارس در ادامه دیدارهای هفتگی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس با سرمایه‌گذاران انجام شد.

محسن نریمان همچنین از کارخانه تولیدی تجارت بهداشت ارس، تولید‌کننده اسپری خوش‌بو کننده بازدید کرد. تجارت بهداشت ارس، مراحل تولید آزمایشی و تست نهایی قبل از تولید انبوه را انجام می‌دهد.

مدیرعامل و معاون اقتصادی و سرمایه‌گذاری سازمان منطقه آزاد ارس در ادامه نیز از کارخانه در حال تکمیل سورا یکتا ارس، تولید‌کننده محصولات آرایشی و بهداشتی بازدید کرد.

برگزاری جلسه با مدیران مجتمع تجاری ارسباران و بررسی طرح توسعه‌ای این مجتمع نیز از دیگر برنامه‌های محسن نریمان در این هفته بود.

در ادامه نیز، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس با دعوت مدیر آموزشگاه زبان مهدیس از این آموزشگاه بازدید کرد. مدیریت آموزشگاه مهدیس خواستار تخصیص زمین مناسب برای احداث و توسعه فضای آموزشی شد.

اعضای شورای شهر و شهردار سیه‌رود نیز با حضور در دفتر مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس درخصوص مسائل و مشکلات سیه‌رود و نواحی همجوار گفتگو کردند.

بازدید سرزده مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس از سالن ورزشی غدیر جلفا نیز آخرین برنامه این هفته بازدیدهای محسن نریمان را به خود اختصاص داد.

گفتنی است در این جلسات و بازدیدها، معاونین و مدیران سازمان منطقه آزاد ارس نیز حضور داشتند.

نوشته دیدار مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس با فعالین اقتصادی منطقه اولین بار در رسانه مناطق آزاد. پدیدار شد.



Source link