دیدار مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش با رئیس‌جمهور
دیدار مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش با رئیس‌جمهور

[ad_1] غلامحسین مظفری مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش با دکتر حسن روحانی رئیس‌جمهور دیدار کرد. به گزارش اخبار آزاد مناطق، در این دیدار مدیرعامل جدید سازمان منطقه آزاد کیش از حسن اعتماد رئیس‌جمهور تقدیر و تشکر کرد و گزارشی از وضعیت موجود و طرح‌ها و پروژه‌های در دست اقدام منطقه آزاد کیش را ارائه کرد. […]

[ad_1]

غلامحسین مظفری مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش با دکتر حسن روحانی رئیس‌جمهور دیدار کرد.

به گزارش اخبار آزاد مناطق، در این دیدار مدیرعامل جدید سازمان منطقه آزاد کیش از حسن اعتماد رئیس‌جمهور تقدیر و تشکر کرد و گزارشی از وضعیت موجود و طرح‌ها و پروژه‌های در دست اقدام منطقه آزاد کیش را ارائه کرد.

در این دیدار رئیس‌جمهور توصیه‌های ویژه خود را درخصوص توسعه دانشگاه‌های فعال در جزیره کیش در راستای موضوعات استارتاپ‌ها و فعالیت‌های دانش‌بنیان اعلام کرد.

توسعه جزیره هندورابی، موضوع کیش به عنوان پیوند دهنده اقتصاد ملی و جهانی، تسهیلات فراهم شده برای ثبت سفارش شرکت‌های خصوصی، توسعه مراکزی که به جذابیت کیش کمک کند، تأکید بر توسعه روابط با کشورهای اطراف به ویژه ظرفیت و پتانسیل کشورهای همسایه ازجمله قطر به عنوان میزبان جام جهانی‌۲۰۲۲ از رهنمودهای دکتر حسن روحانی به مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش بود.

بنا بر این گزارش، توجه به زیرساخت‌های اساسی جزیره کیش ازجمله آب و برق، توسعه فرودگاه و بندر و درخواست از رئیس‌جمهور به منظور توجه ویژه به جزیره کیش به عنوان پیوند دهنده سرزمین اصلی به اقتصاد جهانی از دیگر محورهای این دیدار بود.

یاد آور می‌شود، استفاده از صندوق توسعه ملی درخصوص پروژه‌ها و طرح‌های منطقه آزاد کیش از مهم‌ترین درخواست‌های دکتر مظفری مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش در دیدار با رئیس‌جمهور بود.

نوشته دیدار مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش با رئیس‌جمهور اولین بار در رسانه مناطق آزاد. پدیدار شد.

[ad_2]

Source link