ذوب‌آهن‌بیشترین‌ارزش معاملات را به خود اختصاص داد/ بازار همچنان بر مدار تک‌سهم‌ها
ذوب‌آهن‌بیشترین‌ارزش معاملات را به خود اختصاص داد/ بازار همچنان بر مدار تک‌سهم‌ها

[ad_1] اقتصاد آنلاین-رامین بیات: امروز در تالار حافظ سه شرکت پارس سرام، کارتن ایران و لامیران بیشتر بازدهی را به ثبت رساندند. در مقابل نیز درخشان ایران، سرمایه گذاری بهمن و مهندسی نصیر ماشین بیشتر زیان را متحمل شدند. این در حالیست‌که به مانند برخی از روزهای معاملاتی هفته گذشته توجه بازار‌ به‌ گروه‌های سیمانی‌ […]

[ad_1]

اقتصاد آنلاین-رامین بیات: امروز در تالار حافظ سه شرکت پارس سرام، کارتن ایران و لامیران بیشتر بازدهی را به ثبت رساندند. در مقابل نیز درخشان ایران، سرمایه گذاری بهمن و مهندسی نصیر ماشین بیشتر زیان را متحمل شدند.

این در حالیست‌که به مانند برخی از روزهای معاملاتی هفته گذشته توجه بازار‌ به‌ گروه‌های سیمانی‌ و کانی‌های غیرفلزی جلب شد و برخی نماد‌های‌ این صنایع مورد اقبال فعالان بازار سرمایه قرار گرفتند. همچنین‌ تک‌سهم‌های خودرویی‌، تولید‌ محور‌خودرو و مهرکام پارس‌که روز گذشته افزایش سرمایه از محل تجدید ارزیابی دارایی‌ها را اعلام کرد، روز خوبی را پشت سر گذاشتند.

همچنین ذوب‌آهن، سرمایه‌گذاری توکام فولاد و سرمایه‌گذاری صنایع پتروشیمی نیز به ترتیب بیشترین ارزش معاملات را در بازار سهام به خود اختصاص دادند. ازسویی سه بانک تجارت، ملت وصادرات نیز به مانند روز گذشته در جمع ده شرکت بازار که بیشترین حجم معاملات را از آن خود کردند، جای گرفتند. 

در فرابورس نیز توسعه فناوری اطلاعات خوارزمی، داروسازی کاسپین تامین و تولیدی‌ و خدماتی‌ صنایع نسوز توکا پربازده‌ترین و فرآوری‌ زغال‌سنگ‌پرورده طبس، صنعت‌روی‌زنگان و سرمایه‌گذاری‌ توسعه گوهران نیز زیان‌ده‌ترین شرکت‌ها بودند.

بر اساس این گزارش، با توجه به اینکه به ایام پایانی سال نزدیک می‌شویم، نقدینگی از بازار سهام بیرون رفته و بسیاری از سهام‌داران به دنبال نقد کردن سرمایه‌های خود هستند، حال باید دید بازار سرمایه تا پایان سال چه مسیری را طی خواهد کرد.

1

2

 

3

[ad_2]

Source link