رئیس جمهور در نشست خبری پایان سفر به آذربایجان شرقی بیان کرد: مناطق آزاد کشور باید تبدیل به مراکز صادراتی شوند
رئیس جمهور در نشست خبری پایان سفر به آذربایجان شرقی بیان کرد: مناطق آزاد کشور باید تبدیل به مراکز صادراتی شوند

حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی روز چهارشنبه و در نشست خبری پایان سفر به آذربایجان شرقی، با تشریح دستاوردهای سفر به این استان، گفت: افتتاح ۳ هزار میلیارد تومان طرح و پروژه و آغاز عملیات اجرایی طرحهایی با اعتبار حدود ۶ هزار میلیارد تومان ، نشان دهنده تحرک بسیار خوب استان در مسیر […]


حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی روز چهارشنبه و در نشست خبری پایان سفر به آذربایجان شرقی، با تشریح دستاوردهای سفر به این استان، گفت: افتتاح ۳ هزار میلیارد تومان طرح و پروژه و آغاز عملیات اجرایی طرحهایی با اعتبار حدود ۶ هزار میلیارد تومان ، نشان دهنده تحرک بسیار خوب استان در مسیر توسعه است و دولت به طور کامل از این روند حمایت می‌کند.

به گزارش مناطق آزاد، دکتر روحانی افزود: در این سفر طرح‌های بسیار خوبی در بخش بهداشت و درمان و پروژه‌های متعددی در زمینه‌های صنعتی، گردشگری و کشاورزی، آغاز گردید که نشان‌دهنده ظرفیت‌های بالای استان در این زمینه‌هاست که باید هر چه بیشتر تقویت شود.

رئیس جمهور خاطرنشان کرد: از ۲۳ طرحی که در سفر قبلی به استان آذربایجان شرقی به تصویب رسید، ۱۸ طرح به طور کامل اجرایی شده و ۵ طرح نیز حدود ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشتند که مقرر گردید در روند تکمیل آنها تسریع شود.

رئیس جمهور از سرمایه‌گذاری ۶۶ هزار میلیارد تومانی در منطقه آزاد ارس در چند سال گذشته خبر داد و گفت: مناطق آزاد کشور باید تبدیل به مراکز صادراتی شوند.

به گزارش مناطق آزاد، حجت‌الاسلام حسن روحانی در مراسم افتتاح طرح‌های منطقه آزاد ارس از طریق ویدیوکنفرانس اظهار کرد: از تلاش‌هایی که در مناطق آزاد کشور صورت می‌گیرد و با مشاهده میزان تولید و صادرات در این مناطق بسیار امیدوار می‌شوم.

وی با بیان اینکه در گذشته بیشتر تصور این بود که مناطق آزاد واردکننده هستند، افزود: من تاکید دارم مناطق آزاد باید تبدیل به مراکز صادراتی و طرح های پایلوت ما در این مناطق اجرا شوند.

رئیس جمهور در عین حال خاطرنشان کرد: از اینکه در چند سال گذشته به میزان ۶۶ هزار میلیارد تومان در ارس سرمایه‌گذاری شده بسیار خوشحال هستم.

روحانی همچنین با اشاره به افتتاح طرح‌های وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات نیز در استان گفت: امروز شرایط و زمینه خوبی در کشور برای ارتباط و استفاده مردم از فناوری های جدید در عرصه‌های مختلف و ارائه خدمات دولت از این طریق فراهم آمده است.

نوشته رئیس جمهور در نشست خبری پایان سفر به آذربایجان شرقی بیان کرد: مناطق آزاد کشور باید تبدیل به مراکز صادراتی شوند اولین بار در رسانه مناطق آزاد. پدیدار شد.



Source link