رئیس سازمان هواپیمایی کشوری تاکید کرد: نمایشگاه بین‌المللی هوایی ایران، فرصتی برای مقابله با تحریم هوانوردی
رئیس سازمان هواپیمایی کشوری تاکید کرد: نمایشگاه بین‌المللی هوایی ایران، فرصتی برای مقابله با تحریم هوانوردی

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری با اشاره به اهمیت برگزاری نمایشگاه هوایی ایران گفت: برگزاری این رویداد می‌تواند فرصتی را برای مقابله با تحریم‌های علیه صنعت هوانوردی کشورمان فراهم کند. عابدزاده بر اهمیت برگزاری نمایشگاه هوایی ایران تاکید کرد و گفت: این نهمین بار است که نمایشگاه بین‌المللی هوایی ایران در جزیره کیش برپا می‌شود. این […]


رئیس سازمان هواپیمایی کشوری با اشاره به اهمیت برگزاری نمایشگاه هوایی ایران گفت: برگزاری این رویداد می‌تواند فرصتی را برای مقابله با تحریم‌های علیه صنعت هوانوردی کشورمان فراهم کند.

عابدزاده بر اهمیت برگزاری نمایشگاه هوایی ایران تاکید کرد و گفت: این نهمین بار است که نمایشگاه بین‌المللی هوایی ایران در جزیره کیش برپا می‌شود. این نمایشگاه سال به سال پر بارتر می‌شود و امسال شرکت‌های ایرانی و خارجی با توانمندی بیشتر و علمی‌تری در نمایشگاه شرکت کرده‌اند.

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری با اشاره به تاثیر برگزاری چنین رویدادهایی بر مقابله با تحریم‌های صنعت هوایی کشور افزود: در این مقطع حساس در تاریخ صنعت حمل و نقل هوایی، این نمایشگاه فرصتی برای تولیدکنندگان داخلی، کسانی که توانمندی‌های علمی دارند و سایر شرکت‌کنندگان است تا همدیگر را بشناسند تا بتوانند در نهایت در مقابل تحریمی که آمریکا علیه ما اعمال کرده، مقاومت بیشتری داشته باشند. امیدوارم این نمایشگاه دستاوردهای خوبی برای صنعت هوایی کشور داشته باشد.

عابدزاده درباره نقش سازمان هواپیمایی کشوری در برگزاری این نمایشگاه گفت:  همه دستاوردها و تکنیک‌هایی که در این نمایشگاه به نمایش درآمده و قرار است در صنعت غیرنظامی استفاده شود، باید به شکلی توسط سازمان هواپیمایی کشوری مورد تایید قرار بگیرد.

وی ادامه داد: شرکت‌های تولیدکننده و تامین کننده باید بتوانند استانداردها و دستورالعمل‌های لازم را در ساختار خود ایجاد کنند، تا مورد تایید قرار گرفته و در هواپیما از آن استفاده کنند.

نوشته رئیس سازمان هواپیمایی کشوری تاکید کرد: نمایشگاه بین‌المللی هوایی ایران، فرصتی برای مقابله با تحریم هوانوردی اولین بار در رسانه مناطق آزاد. پدیدار شد.



Source link