راز وجود ۷۵هزار واحد فاقد متقاضی مسکن مهر +سند
راز وجود ۷۵هزار واحد فاقد متقاضی مسکن مهر +سند

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس، یکی از گفته‌های دائمی و همیشگی عباس آخوندی وزیر سابق راه و شهرسازی در اغلب سخنرانی‌ها و اظهارنظرها درخصوص مسکن مهر تاکید بر وجود هزاران واحد فاقد متقاضی در پروژه‌های مختلف این طرح ملی بود. وجود واحدهای فاقد متقاضی همواره به عنوان یکی از مهم‌ترین ایرادات آخوندی و تیم […]


به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس، یکی از گفته‌های دائمی و همیشگی عباس آخوندی وزیر سابق راه و شهرسازی در اغلب سخنرانی‌ها و اظهارنظرها درخصوص مسکن مهر تاکید بر وجود هزاران واحد فاقد متقاضی در پروژه‌های مختلف این طرح ملی بود.

وجود واحدهای فاقد متقاضی همواره به عنوان یکی از مهم‌ترین ایرادات آخوندی و تیم وی در بخش مسکن به پروژه مسکن مهر بوده است. با این وجود به تازگی سندی منتشر شده که بر اساس آن در دی‌ماه سال ۹۴ علی اصغر مهرآبادی قائم‌مقام آخوندی طی نامه‌ای پیشنهاد انتشار آگهی ثبت‌نام متقاضی برای واحدهای خالی را می‌دهد و آخوندی در کمال ناباوری دستور می‌دهد: مخالفم!

نکته جالب اینجاست که وزیر سابق راه و شهرسازی درباره این مخالفت صریح هیچ دلیل مشخصی هم اقامه نکرده است.

به عبارت دقیق‌تر در هیچ زمانی فرصت ثبت نام در سامانه مسکن مهر برای متقاضیان واحدهای خالی فراهم نشده است تا اعتبار ادعای غیرکارشناسی وزیر وقت برای حمله به مسکن مهر زیر سوال نرود.

بر اساس بررسی‌ها آخوندی بعد از این دستور‌هم بارها عامدانه با آگاهی کامل از بسته‌بودن سایت ثبت نام متقاضیان برای ناکارآمد نشان دادن طرح مسکن مهر از فاقد متقاضی بودن ۱۰۰هزار واحد مسکن مهر خبر داده است.

البته به دلیل به روز نبودن سامانه مسکن مهر همواره از آمارهای متفاوتی در خصوص میزان دقیق واحدهای فاقد متقاضی ارائه می شد.

نکته جالب توجه اینکه قائم مقام آخوندی که بتازگی توسط اسلامی ابقاء شده، برخلاف نامه‌نگاری خود با آخوندی درباره فراهم نبودن امکان ثبت نام از متقاضیان، با آدرس غلط دادن به وزیر جدید بازهم وجود ۷۰ تا ۸۰ هزار واحد فاقد متقاضی را برای اسلامی مطرح کرده است، بدون آنکه به وزیر جدید بگوید سایت ثبت نام بسته است.



Source link