راه حل های اساسی برای تناسب اندام افراد شاغل
راه حل های اساسی برای تناسب اندام افراد شاغل

راه حل های اساسی برای تناسب اندام افراد شاغل امروزه جهان شلوغ و شلوغ تر به نظر می رسد. بیشتر زمان ها شما از تردمیل کار به تردمیل واقعی می روید و چگونه سلامتی خود را بدون دویدن نگه می دارید؟ 1- سالم خوردن: غذاهای سالم جدیدی وجود دارد که مکمل یکدیگرند، از کلم تا […]


راه حل های اساسی برای تناسب اندام افراد شاغل

امروزه جهان شلوغ و شلوغ تر به نظر می رسد. بیشتر زمان ها شما از تردمیل کار به تردمیل واقعی می روید و چگونه سلامتی خود را بدون دویدن نگه می دارید؟

1- سالم خوردن: غذاهای سالم جدیدی وجود دارد که مکمل یکدیگرند، از کلم تا آبمیوه. ابتدا روی تهیه کردن میوه ، سبزیجات و پروتئین متمرکز شوید،بهترین راه برای استفاده قرار دادن آن در وعده های غذایی است.

2- به دست آوردن مواد مغذی: حتی اگر شما از غذاهای سالم استفاده کنید گاهی اوقات مواد مغذی مهم را بدون اطلاع از دست می دهید چیزهایی مثل روی، آهن و ویتامین که برای سطح انرژی شما مهم است. مطمئن شوید که شما به مقدار کافی انرژی گرفتید یا نه.

3- منظم ورزش کردن: به شما احساس خوبی از ورزش کردن منظم دست می دهد اما شگفت انگیز است که چطور می تواند آسان باشد، اگر شما روزانه 15 تا 20 دقیقه ورزش کنید، می توانید سطح انرژی خود را بالا ببرید و خطر ابتلا به بیماری را کاهش دهید.

ورزش هایی است که شما می توانید پشت میزتان یا هنگامی که در خانه هستید انجام بدهید این کار بدون رفتن به باشگاه و خستگی و عرق کردن احساس خوبی به شما می دهد.

4- خوب خوابیدن: خوب خوابیدن برای سلامتی بسیار مهم است. طبق نتایج بدست آمده 50 تا 70 میلیون آمریکایی از اختلال خواب رنج می برند. کیفیت خواب در شب بسیار اهمیت دارد اما نه اینکه در طول شب 10 بار از خواب بپرید و نوشته بردارید که فردا قرار است چکار کنید.

5- اولویت های مهم : تهیه لیستی به ترتیب اهمیتی که دارند .برای انجام دادن کارها و نگاه به کل لیست و انجام دادن گزینه ای که اهمیت بیشتری دارد.

6- محدود کردن انرژی های مکمل: ایران ناز  انرژی گرفتن از نوشیدنی ها بسیار آسان است این رفتار مشکل جدی برای سلامتی است و نوشیدن انرژی زا ها و کافئین های اضافی شما را برای غلبه بر جهان آماده می کند

عادت های سالم انرژی شما را ذخیره می کند و شما نباید تکیه بر نوشیدن زیاد انرژی زا ها بکنید، زیرا در این صورت نمی توانید خواب خوبی را تجربه کنید.و این کار را کمی سخت میکند..

7- کارهای ضد استرس: برای بعضی افراد یوگا و بعضی دیگر کتاب خواندن کمک می کند که استرس شان کاهش پیدا کند با زمان دادن برای استراحت در واقع استرس خود را پایین می آورید و این باعث میشود بدن شما سالم تر و مغزتان کمتر آسیب ببیند.

8- حمایت شبکه ای:دوستان و اقوام فقط برای بازی و خنده نیستند، آنها واقعاً از لحاظ ذهنی، جسمی و احساسی مهم هستند. مردم با حمایت های قوی شبکه ای برای غلبه بر مشکلات در زندگی بهتر هستند.

9- یک قدم به عقب برداشتن: زندگی واقعی است یا مرگ؟ وقتی سلامتی و تناسب اندام میخواهید تلاش کنید. شما نمی توانید که در همه چیز سلامت را رعایت کنید، مثلاً در غذا. هر وقت شما گزینه سلامت را انتخاب کنید در واقع خود را در معرض آن قرار دارید و شما راه درست را انتخاب کردید.

The post راه حل های اساسی برای تناسب اندام افراد شاغل appeared first on ایران ناز.