رایزنی درباره رفع موانع بانکی بین ایران و پاکستان
رایزنی درباره رفع موانع بانکی بین ایران و پاکستان

خبرگزاری فارس: در دیدار رئیس شورای راهبردی روابط خارجی با سروزیر ایالت سند درباره رفع موانع بانکی بین ایران و پاکستان گفتگو شد و خرازی ابراز امیدواری کرد که مذاکرات برای معرفی یک بانک پاکستانی به منظور تسهیل تبادلات بانکی بین ٢ کشوربه نتیجه برسد. سید کمال خرازی رئیس شورای راهبردی روابط خارجی کشورمان که […]



خبرگزاری فارس: در دیدار رئیس شورای راهبردی روابط خارجی با سروزیر ایالت سند درباره رفع موانع بانکی بین ایران و پاکستان گفتگو شد و خرازی ابراز امیدواری کرد که مذاکرات برای معرفی یک بانک پاکستانی به منظور تسهیل تبادلات بانکی بین ٢ کشوربه نتیجه برسد.

سید کمال خرازی رئیس شورای راهبردی روابط خارجی کشورمان که در پاکستان به سر می‌برد در کراچی با سید مراد علیشاه سروزیر ایالت سند ملاقات و گفتگو کرد.

در این ملاقات دو طرف در رابطه با همکاری‌های دوجانبه بویژه در ایالت سند تبادل نظر کردند.

سروزیر ایالت سند ضمن اشاره به قرارداد دو کشور در زمینه انتقال گاز به پاکستان ابراز امیدواری کرد که هر چه سریعتر این قرارداد به انجام برسد، زیرا منافع مردم پاکستان را تامین می‌کند.

رئیس شورای راهبردی روابط خارجی کشورمان نیز آمادگی شرکت‌های توسعه‌ای ایران برای مشارکت در پروژه‌های ایالت سند را اعلام کرد و در پاسخ مراد علیشاه ضمن استقبال از این موضوع، اظهار داشت که شرکت‌های ایرانی با شرکت‌های پاکستانی پروژه‌هایی را بطور مشترک انجام دهند.

در این ملاقات دو طرف همچنین در رابطه با برداشتن موانع بانکی بین دو کشور گفتگو کردند و خرازی نیز ابراز امیدواری کرد که مذاکرات دو کشور در زمینه معرفی یک بانک پاکستانی جهت تسهیل تبادلات بانکی بین دو کشور به نتیجه برسد.

وی تاکید کرد که در صورت فراهم شدن چنین تسهیلاتی، سطح همکاری‌های اقتصادی دو کشور می‌تواند افزایش یابد.



Source link