رایزنی معتمدان محلی برای آزادی مرزبانان ربوده شده/سربازان ایرانی در سلامت کامل هستند :: خبرگزاری خانه ملت
رایزنی معتمدان محلی برای آزادی مرزبانان ربوده شده/سربازان ایرانی در سلامت کامل هستند :: خبرگزاری خانه ملت

[ad_1] علی کُرد در گفت‌‎وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه‌ملت، ضمن تقدیر از نیروهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در راستای همکاری و پیگیری وضعیت مرزبانان ربوده شده، گفت: هم اکنون از همه ظرفیت ها و توانمندی ها برای آزادی هرچه سریعتر مرزبانان کشورمان استفاده می شود. نماینده مردم خاش، نصرت آباد، میرجاوه و کورین در مجلس […]

[ad_1]

علی کُرد در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه‌ملت، ضمن تقدیر از نیروهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در راستای همکاری و پیگیری وضعیت مرزبانان ربوده شده، گفت: هم اکنون از همه ظرفیت ها و توانمندی ها برای آزادی هرچه سریعتر مرزبانان کشورمان استفاده می شود.

نماینده مردم خاش، نصرت آباد، میرجاوه و کورین در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: بر این اساس وزیرامورخارجه کشورمان و همچنین فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران برای پیگیری وضعیت سربازان ایرانی به پاکستان سفر کردند و در این راستا رایزنی هایی انجام دادند.

رایزنی معتمدان محلی ایران و پاکستان برای آزادی مرزبانان

وی با اشاره به اینکه رایزنی های متعددی از سوی معتمدان محلی دو کشور برای آزادی مرزبانان صورت گرفته است، ادامه داد: طبق اخبار واصله و اشراف اطلاعاتی، مرزبانان ربوده شده در سلامت کامل هستند و در آینده ای نزدیک به کشور بازخواهند گشت.

طبق اخبار واصله و اشراف اطلاعاتی مرزبانان ربوده شده در سلامت کامل هستند و در آینده ای نزدیک به کشور بازخواهند گشت.

کرد ادامه داد: باید از اقتداری که سپاه پاسداران در مرزهای شرقی کشورمان نشان داده تقدیر کرد و در این راستا یادآور شد که اشرار نمی توانند سودی در این راستا بدست بیاورند.

سفر یک روزه ظریف به پاکستان عجولانه بود/لزوم هم اندیشی با مسئولان استانی

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی ضمن انتقاد از وزارت امورخارجه، گفت: باید یادآور شد که سفر یک روزه ظریف به پاکستان عجولانه بود و باید در این خصوص ابتدا با مقامات سپاه پاسداران، نمایندگان مجلس، مسئولان و معتمدان محلی هم اندیشی انجام میشد و با هیاتی متشکل از افراد مذکور به پاکستان سفر می کردند. در این بین نیز باید مدت سفر افزایش پیدا می کرد و با افراد صاحب نفوذ در پاکستان صحبت میشد.

انتقاد از اجرایی نشدن دیپلماسی پایدار از سوی وزارت امور خارجه در مرزهای شرقی

نماینده مردم خاش، نصرت آباد، میرجاوه و کورین در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: دیپلماسی پایدار از سوی وزارت امور خارجه نسبت به مرزهای شرقی اجرایی نشده است از این رو کشورها در مرزهای شرقی به تعهداتشان عمل نمی کنند./

  • بیشتر بخوانید؛

جیش الظلم پایگاه‌های مرزی خود را جمع‌آوری و به مرکز پاکستان متواری شده است

پایان پیام

[ad_2]

Source link