رایزنی نمایندگان درباره «تشکیل وزارت میراث فرهنگی»
رایزنی نمایندگان درباره «تشکیل وزارت میراث فرهنگی»

خبرگزاری تسنیم: محمد وحدتی نماینده مردم بستان‌آباد در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به جلسه غیرعلنی صبح امروز (سه‌شنبه ۱۸ اردیبهشت) نمایندگان مجلس اظهار داشت: در این جلسه درباره تبدیل سازمان میراث فرهنگی و گردشگری به وزارتخانه بحث و تبادل نظر شد. وی با بیان اینکه نمایندگان در این جلسه پس از بحث و تبادل […]



خبرگزاری تسنیم: محمد وحدتی نماینده مردم بستان‌آباد در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به جلسه غیرعلنی صبح امروز (سه‌شنبه ۱۸ اردیبهشت) نمایندگان مجلس اظهار داشت: در این جلسه درباره تبدیل سازمان میراث فرهنگی و گردشگری به وزارتخانه بحث و تبادل نظر شد.

وی با بیان اینکه نمایندگان در این جلسه پس از بحث و تبادل نظر به این نتیجه رسیدند که طرح مذکور مجددا در صحن علنی مطرح شود، افزود: با توجه به اینکه این طرح بار مالی دارد، نیاز به رای دو سوم نمایندگان دارد.

نماینده مردم بستان‌آباد در مجلس تصریح کرد: باید مسئله بار مالی این طرح رفع شود چرا که ممکن است با تصویب این طرح در مجلس، شورای نگهبان به دلیل بار مالی طرح را رد کند که در این صورت طرح تبدیل سازمان میراث فرهنگی به وزارتخانه برای بررسی مجمع تشخیص مصلحت نظام ارجاع شود.

وحدتی با اشاره به دیگر موضوع مطرح شده در جلسه غیرعلنی، گفت: در این جلسه درباره پیروزی حزب‌اللّه لبنان علیرغم مخالفت‌های آمریکا در انتخابات پارلمان این کشور که نویدبخش پیروزی جبهه مقاومت است، بحث و گفتگو شد.

عضو فراکسیون مستقلان ولایی مجلس تصریح کرد: همچنین نمایندگان در پایان این جلسه درباره مسائل کلان اقتصادی کشور، گسترش ارتباطات تجاری و اقتصادی با سایر کشور‌ها و همچنین یافتن بازار‌های جدید برای فروش نفت، بحث و گفتگو کردند.



Source link