رشد ۵۴درصدی صادرات از بندر آبادان به سایر کشورها
رشد ۵۴درصدی صادرات از بندر آبادان به سایر کشورها

[ad_1] ششمین همایش تجلیل از صادرکنندگان نمونه و پیشکسوتان صادرات امروز (چهارشنبه ۵دی‌ماه) در اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاوری آبادان برگزار شد. به گزارش اخبار آزاد مناطق‌، در این همایش که با حضور معاون سرمایه‌گذاری، مدیر بهبود محیط کسب و کارها، مدیر توسعه و تسهیل تولید و مدیر توسعه تجارت سازمان منطقه آزاد اروند […]

[ad_1]

ششمین همایش تجلیل از صادرکنندگان نمونه و پیشکسوتان صادرات امروز (چهارشنبه ۵دی‌ماه) در اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاوری آبادان برگزار شد.

به گزارش اخبار آزاد مناطق‌، در این همایش که با حضور معاون سرمایه‌گذاری، مدیر بهبود محیط کسب و کارها، مدیر توسعه و تسهیل تولید و مدیر توسعه تجارت سازمان منطقه آزاد اروند برگزار شد، از صادرکنندگان نمونه و پیشکسوتان صادرات آبادان تقدیر به عمل آمد.

معاون سرمایه‌گذاری و توسعه کسب و کار منطقه آزاد اروند در این مراسم ضمن قدردانی از رئیس و مجموعه اتاق بازرگانی آبادان گفت: ۵۹میلیون دلار کالا از ابتدای امسال تاکنون از بندر آبادان به کشورهای مختلف صادر شده که در مقایسه با ۳۸میلیون دلار سال گذشته ۵۴درصد رشد داشته است.

سیدعلی موسوی افزود: ورود گردشگران خارجی به خصوص گردشگران عراقی بدون روادید به منطقه آزاد اروند در فضای کسب و کار این منطقه تاثیر بسزایی داشت، در حال حاضر با رایزنی‌های انجام شده با دولت مرکزی عراق قرار بر این شد تا در آینده نزدیک مجوز ورود گردشگران عراقی بدون روادید به منطقه آزاد اروند از سر گرفته شود.

وی  انعقاد تفاهم‌نامه فی مابین اداره کل امور مالیات کشور  و راه‌اندازی سامانه سیفام را دو خبر خوب برای فعالین عرصه صادرات دانست و ادامه داد: براساس این تفاهم‌نامه، فعالان اقتصادی و صادرکنندگان کالا نیازی به ارائه لیست بیمه‌شدگان و معاملات خود به امور مالیات را ندارند و همچنین سامانه مذکور در تسهیل امور تجار و بازرگانان موثر خواهد بود.

در پایان این مراسم، ابراهیم نصاری، سیدرضا موسوی صالحی، سیدابراهیم یعقوب‌پور، سیدحسن مرعشی و بابک رادمهر به عنوان پیشکسوتان صادرات و غلامحسین صابری، حمیده گطافه‌زاده، سیروس صادقی، مهسا موسوی، داوود احمدزاده، محمد مهاوی، سیدحمید موسوی، علیرضا فرهنگ‌جو‌، علیرضا امیرشجاعی و محمد دلف لویمی به عنوان صادرکنندگان نمونه تجلیل شدند.

نوشته رشد ۵۴درصدی صادرات از بندر آبادان به سایر کشورها اولین بار در رسانه مناطق آزاد. پدیدار شد.

[ad_2]

Source link