رفع مشکلات بازاریان و اصناف منطقه، جزء اولویت‌های سازمان منطقه آزاد ماکو/ سردرگمی فعالین اقتصادی مناطق آزاد در پی بخشنامه‌های متنوع گمرک
رفع مشکلات بازاریان و اصناف منطقه، جزء اولویت‌های سازمان منطقه آزاد ماکو/ سردرگمی فعالین اقتصادی مناطق آزاد در پی بخشنامه‌های متنوع گمرک

[ad_1] در نشست بازاریان بازارچه‌های مرزی با قائم مقام مدیرعامل و معاونین سازمان منطقه آزاد ماکو، مسائل و مشکلات مربوط به این بازارچه مورد بررسی قرار گرفت. به گزارش اخبار آزاد مناطق،‌ مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری و توسعه و قائم مقام مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو در این نشست از گمرک خواست تا درخصوص تسویه کامل […]

[ad_1]

در نشست بازاریان بازارچه‌های مرزی با قائم مقام مدیرعامل و معاونین سازمان منطقه آزاد ماکو، مسائل و مشکلات مربوط به این بازارچه مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش اخبار آزاد مناطق،‌ مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری و توسعه و قائم مقام مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو در این نشست از گمرک خواست تا درخصوص تسویه کامل کالای حمل مسافر در سال‌۹۵ و ۹۶ به منظور رفع مشکلات این صنف تسریع کنند.

علیرضا نصیری درخصوص خواسته بازاریان برای صدور پته مسافری برای نوروز سال‌۹۸ اظهار داشت:‌ برای جذب گردشگر و توریسم تجاری و گردشگری به منطقه آزاد ماکو، برنامه‌هایی اتخاذ شده است و درخصوص صدور مجوز پته مسافری مدیرعامل سازمان رایزنی و پیگیری می‌کند.

نصیری رفع مشکلات بازاریان و اصناف منطقه را جزء اولویت‌های منطقه دانست و اظهارداشت: صدور کارت ماکووندی برای صاحبان واحدهای صنفی حقیقی و حقوقی، فعالان اقتصادی، کسبه و بازاریان منطقه آزاد ماکو به منظور استفاده از مزایا و مشوق‌های منطقه آزاد بخش عمده‌ای از مشکلات را حل می‌کند.

نمایندگان اصناف و بازاریان نیز در این جلسه ضمن انتقاد از بخشنامه‌های متنوع گمرک گفتند:  برخورد دوگانه با لیست ممنوعه به مناطق آزاد، برای تجار و فعالین اقتصادی سردرگمی ایجاد کرده است و مسئولان باید در این زمینه تصمیمات جدی اتخاذ کنند.

گفتنی است، هم‌اکنون بازارچه بزرگ مرزی ماکو،‌ بازارچه امید و بازارچه پلدشت فعال هستند.

نوشته رفع مشکلات بازاریان و اصناف منطقه، جزء اولویت‌های سازمان منطقه آزاد ماکو/ سردرگمی فعالین اقتصادی مناطق آزاد در پی بخشنامه‌های متنوع گمرک اولین بار در رسانه مناطق آزاد. پدیدار شد.

[ad_2]

Source link