رنگ با موافقت سازمان حمایت ۶۰درصد گران شد +سند
رنگ با موافقت سازمان حمایت ۶۰درصد گران شد +سند

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از تسنیم، شهلا چپ نویس مدیر عامل شرکت تعاونی تولیدکنندگان رنگ با ارسال نامه ای به واحدهای تولیدی از موافقت سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولید کنندگان با افزایش 60 درصدی قیمت رنگ، خبر داد. متن این نامه به شرح زیر است. پیرو مکاتبات و جلسات حضوری تعاونی تولید کنندگان رنگ و انجمن تولید […]


به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از تسنیم، شهلا چپ نویس مدیر عامل شرکت تعاونی تولیدکنندگان رنگ با ارسال نامه ای به واحدهای تولیدی از موافقت سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولید کنندگان با افزایش 60 درصدی قیمت رنگ، خبر داد. متن این نامه به شرح زیر است.

پیرو مکاتبات و جلسات حضوری تعاونی تولید کنندگان رنگ و انجمن تولید کنندگان رنگ ورزین ایران با سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولید کنندگان در ارتباط با افزایش نرخ ارز ، افزایش بی رویه و غیر متعارف مواد اولیه رنگ و ارائه اسناد و مدارک چند واحد تولید به سازمان مذکور، نتیجتا در جلسه مورخ 97/7/22 در سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولید کنندگان با حضور اعضای هیئت مدیره و کارشناسان تعاونی، انجمن، افزایش 60 درصدی قیمت های کارشناسی انجمن و تعاونی رنگ مورد تایید و مبنای سازمان  مذکور قرار گرفت و مقرر شد کلیه واحد های تولیدلیست قیمت ها خود را تا سقف 60 درصد در سامانه 124 واد نمایند.

بدیهی است مسئولیت عدم ثبت در سامانه 124 و افزایش  خارج از سقف 60 درصد ارائه شده به عهده واحد تولیدی خواهد بود و در صورت پیگیری سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولید کنندگان خود پاسخگو خواهد بود.



Source link