روایت گودرزی از نشست غیرعلنی امروز مجلس
روایت گودرزی از نشست غیرعلنی امروز مجلس

نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی گفت: وزیر نیرو عنوان کرد که کمیته‌ای را در وزارت نیرو تشکیل داده‌ایم تا مصرف آب و همچنین استفاده از پساب‌ها برای کشاورزی و بحث تأمین آب شرب مناطق کم‌آب را مدیریت کند. خبرگزاری فارس: اکبر رنجبرزاده نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار […]


نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی گفت: وزیر نیرو عنوان کرد که کمیته‌ای را در وزارت نیرو تشکیل داده‌ایم تا مصرف آب و همچنین استفاده از پساب‌ها برای کشاورزی و بحث تأمین آب شرب مناطق کم‌آب را مدیریت کند.

خبرگزاری فارس: اکبر رنجبرزاده نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی ، با اشاره به نشست غیرعلنی امروز مجلس گفت: در این جلسه رضا اردکانیان عنوان کرد که درست است ما با کمبود منابع آبی در کشور مواجه هستیم، اما می‌توان با اتخاذ روش‌های صحیح و نگاه ملی به این موضوع داشتن و روش‌های درست، از ایجاد بحران در این بخش جلوگیری و مصرف آب را مدیریت کرد.

وی افزود: وزیر نیرو گفت که ما در بیش از یکصد شهر از شهر‌های کشور با مشکل کمبود آب مواجه هستیم و ممکن است در سال جاری برای تأمین آب شرب برخی از این شهر‌ها نیز با مشکل روبرو باشیم.

عباس گودرزی نماینده مردم بروجرد نیز در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی فارس، در بیان توضیحات وزیر نیرو در نشست غیرعلنی امروز اظهار داشت: اردکانیان گفت که کمیته‌ای در وزارت نیرو تشکیل شده تا مصرف آب را مدیریت کند و اصلاح الگوی مصرف را در دستورکار داشته باشد تا از پساب‌ها برای مصارف کشاورزی استفاده شود و آب‌های سالم را برای مصرف آب شرب مناطق کم‌آب مدیریت کنند تا از این طریق مشکلی برای تأمین آب شرب نداشته باشیم.



Source link