روح برجام از اقدامات آمریکا آزرده شده
روح برجام از اقدامات آمریکا آزرده شده

entry-content کارشناس سیاست خارجی گفت: به نظر می‌رسد روح برجام از کارشکنی‌های آمریکایی‌ها و بدعهدی‌های اروپایی‌ها آزرده است. این در حالی است که این توافقنامه باید برای ایران نیز منافع خاصی داشته باشد خبرگزاری دانشجو: حسین کنعانی مقدم کارشناس سیاست خارجی، با اشاره به اظهارات اخیر معاون اول رئیس جمهور مبنی براینکه برای ما مهم‌تر […]

entry-content

کارشناس سیاست خارجی گفت: به نظر می‌رسد روح برجام از کارشکنی‌های آمریکایی‌ها و بدعهدی‌های اروپایی‌ها آزرده است. این در حالی است که این توافقنامه باید برای ایران نیز منافع خاصی داشته باشد

خبرگزاری دانشجو: حسین کنعانی مقدم کارشناس سیاست خارجی، با اشاره به اظهارات اخیر معاون اول رئیس جمهور مبنی براینکه برای ما مهم‌تر از متن برجام، روح آن است، اظهار داشت: برجام دارای محاسن و معایبی است که هرکدام در جای خود قابل بحث است.

وی با بیان اینکه باید کاری کنیم که بیشترین منافع را در برجام بدست بیاوریم و در عین حال کمترین هزینه را داشته باشیم افزود: دنیای مذاکره دنیای cost-benefit است؛ یعنی در مذاکره باید بدانی که چقدر هزینه می‌کنی و بالتبع چقدر سود بدست می‌آوری.

کنعانی مقدم در ادامه تصریح کرد: به نظر می‌رسد روح برجام از کارشکنی‌های آمریکایی‌ها و بدعهدی‌های اروپایی‌ها آزرده است. این در حالی است که این توافقنامه باید برای ایران نیز منافع خاصی داشته باشد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: اگر آمریکایی‌ها از برجام خارج شوند، اروپایی ها، چین و روسیه باید مسئولیت‌های آمریکایی‌ها را برعهده بگیرند، اما اگر آن‌ها نیز بخواهند از زیر بار مسئولیتشان شانه خالی کنند دلیلی ندارد که ما نیز در برجام باقی بمانیم.