رونمایی از ابزارهای نوین پرداخت بلاک چینی در بستر پلتفرم کسب و کار (سککوک)
رونمایی از ابزارهای نوین پرداخت بلاک چینی در بستر پلتفرم کسب و کار (سککوک)

[ad_1] در ادامه همایش معاونین اقتصادی و سرمایه‌گذاری مناطق آزاد کشور در منطقه آزاد چابهار، با حضور اکبر افتخاری، از ابزارهای نوین پرداخت و مبادلات اعتباری مبتنی بر تکنولوژی زنجیره بلوک در پلتفرم سککوک رونمایی شد. به گزارش اخبار آزاد مناطق، در این رویداد که با حضور معاونین اقتصادی و سرمایه‌گذاری سازمان‌های مناطق آزاد کشور، […]

[ad_1]

در ادامه همایش معاونین اقتصادی و سرمایه‌گذاری مناطق آزاد کشور در منطقه آزاد چابهار، با حضور اکبر افتخاری، از ابزارهای نوین پرداخت و مبادلات اعتباری مبتنی بر تکنولوژی زنجیره بلوک در پلتفرم سککوک رونمایی شد.

به گزارش اخبار آزاد مناطق، در این رویداد که با حضور معاونین اقتصادی و سرمایه‌گذاری سازمان‌های مناطق آزاد کشور، مدیران صنایع، توسعه تجارت و سرمایه‌گذاری این مناطق و همچنین شرکت توسعه تجارت نگین توسن برگزار شد، کیف پول الکترونیکی و ابزارهای پرداخت رمزنگاری شده بر بستر سککوک معرفی و به صورت آنلاین یک معامله کالا مبتنی بر این ابزار انجام پذیرفت.

در این مراسم اکبر افتخاری معاون تولید، صادرات و فناوری دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، ضمن تصریح بر پیشرو بودن مناطق آزاد و ویژه کشور در استفاده از تکنولوژی‌های روز آمد با اشاره به جایگاه این مناطق در اجرای پروژه‌های نوین و فناورانه کشوری به صورت پایلوت، حرکت این مناطق را در لبه تکنولوژی برشمرد و استفاده از این ابزارها را فرصتی مغتنم در جهت رفع موانع و محدودیت‌های حال حاضر کشور در نقل و انتقالات بین‌المللی و داخلی عنوان نمود.

گفتنی است؛ سککوک (سامانه کشوری کسب‌و‌کار) پلتفرم نوین معاملات اعتباری است که به منظور رفع مشکلات نقدینگی و سرمایه در گردش واحدها و بنگاه های اقتصادی فعال در مناطق آزاد و ویژه به همت دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد تجاری صنعتی و ویژه اقتصادی ویژه‌سازی و مستقر شده است.

نوشته رونمایی از ابزارهای نوین پرداخت بلاک چینی در بستر پلتفرم کسب و کار (سککوک) اولین بار در رسانه مناطق آزاد. پدیدار شد.

[ad_2]

Source link