ریپل می تواند بیت کوین بعدی باشد، سود های هنگفت چشم انتظار دارندگان ریپل …
ریپل می تواند بیت کوین بعدی باشد، سود های هنگفت چشم انتظار دارندگان ریپل …

[ad_1] به گزارش هفت روز خبر : بیت کوین، برخی از سرمایه گذاران را بسیار ثروتمند کرده است. این اتفاق برای آنهایی رخ داد که این پول دیجیتال را دو سال پیش خریداری کردند، روزهای که هر واحد فقط با چند دلار معامله می شد. طبق پیش بینی ها در صورتی که ارزش بیت کوین […]

[ad_1]
به گزارش هفت روز خبر :

بیت کوین، برخی از سرمایه گذاران را بسیار ثروتمند کرده است. این اتفاق برای آنهایی رخ داد که این پول دیجیتال را دو سال پیش خریداری کردند، روزهای که هر واحد فقط با چند دلار معامله می شد. طبق پیش بینی ها در صورتی که ارزش بیت کوین دوباره به بالاترین سطوح افزایش پیدا کند، تعداد ثروتمندانی که روی این ارز سرمایه گذاری کرده اند بیشتر هم می شوند. در ادامه با نت نوشت همراه باشید چراکه قصد داریم مروری بر ارز ریپل داشته باشیم و بگوییم که چرا این ارز دیجیتالی می تواند جایگزین احتمالی بیت کوین در سود و ثروتمند کردن خریدارانش باشد!

Coin Price Market Cap
Bitcoin (BTC) $۸,۸۱۷٫۸۲ $۱۴۹,۰۸۲,۱۲۵,۴۶۹
Ethereum (ETH) $۶۹۰٫۸۷

$۶۷,۷۸۴,۳۸۷,۰۲۷

Ripple (XRP) $۰٫۸۰۲

$۳۱,۳۶۴,۸۴۹,۷۵۹

 اما در این بازار ارزی به نام ریپل وجود دارد که زیر یک دلار معامله می شود. و بعضی از کارشناسان معتقدند که یک روز این ارز می تواند بیت کوین بعدی باشد.

یکی از این کارشناسان Craig Cole است که می گوید: ” فقط ریپل می تواند کاتالیزوری باشد تا جریان اصلی ارزهای دیجیتال را بیشتر کند. ”

سرعت معاملاتی سریعتر و هزینه های پایین تری که این ارز دارد باعث می شود که سیستم های مالی، این پول مجازی را بپذیرند؛ و این در حالی است که ارزش ریپل در چند وقت اخیر به طور چشمگیری افزایش یافته است. ریپل  به موسسات مالی کمک می کند تا پول بیشتری را پس انداز کنند و تنها انتظاری که دارد این است که این شیوه پرداخت رایج شود. ارزش این پول مجازی قطعا در حال افزایش است و این توانایی را دارد که اولین نشانی باشد که واقعا یک صنعت را مختل می کند و اگر این کار را انجام دهد انتظار می رود که نشان های ریپل مانند بیت کوین، در آینده ای نزدیک، در اکثر معاملات پذیرفته شوند.

جان پل مک کافری، دانشیار ITRC، در دانشگاه Long Island، با نظر Craig Cole موافق است. و می گوید: ” اگرچه در حال حاضر هیچ پلتفرمی برای مبادله fiat currency (پول دستوری یا پول اعتباری پولیست که ارزشش ذاتی نبوده و تنها ناشی از دستور دولتی یا قانون باشد) برای نشان های ریپل وجود ندارد. اما این ممکن است زودتر از آنچه شما فکر می کنید تغییر کند. گمانه زنی ها مبنی بر این است که Coinbase این ارز را به فهرست ارزهای دیجیتالی که با فیات مبادله می شوند، اضافه خواهد کرد. ارائه نقدینگی آسان از طریق Coinbase جذابیت جدیدی برای ایجاد علاقه به نشان های ریپل یا XRP به همراه خواهد داشت.”

Roman Guelfi-Gibbs یکی دیگر از این کارشناسان می گوید: مطمئنا ریپل دارای پتانسیل حرکت به بالا نه در سال ۲۰۱۸ ، اما در سال ۲۰۱۹ را دارد. همان طور که در بازار مشاهده می شود بیشتر طرح هایی که دارای الگوریتم های رمزی متفاوت هستند مانند XRP یا ETH ، احتمالا به سکه های بزرگ بعدی تبدیل خواهند شد. اما هضم کردن آنها در بازار زمان می برد، بنابراین من ۲۰۱۹ را سال خوبی برای آنها پیش بینی می کنم. اما نباید فراموش کرد که در بازار ارزهای دیجیتال هر اتفاقی می تواند رخ دهد، پس باید مراقب بود.

اما همه کارشناسان به این چشم انداز که ریپل جای بیت کوین را می گیرد ابراز علاقه نشان نمی دهند. مانند شیدان گورن (Shidan Gouran)، رییس فن آوری های بلاک چین جهانی:

“بعید به نظر می رسد که ارزش ریپل در سال ۲۰۱۸ با ایجاد یک یا دو شکاف در ارزهای دیجیتال، افزایش یابد و این به سه دلیل است. دلیل اول، حجم خالص دلار است که هر یک از این سه ارز را از نظر سرمایه بازار در موقعیت های بالا جدا می کند. ارزش بازار بیت کوین بیش از ۱۹۱ میلیارد دلار، اتریوم بیش از ۸۴ میلیارد دلار و ریپل بیش از ۳۵ میلیارد دلار است. برای جایگزینی با اتریوم، ریپل ۴۹ میلیارد دلار کسری دارد (که بیشتر از دو برابر تولید ناخالص ملی کل ایسلند است). دلیل دوم این است که موارد استفاده از ریپل عمدتا برای تجارت دارایی ها می باشد نه هزینه های روزمره. همانطور که آگاهی مصرف کنندگان از ارزهای دیجیتال به طور چشمگیری در سال ۲۰۱۸ افزایش می یابد، مردم خواستار این می شوند که از آنها به عنوان یک ارز رایج استفاده کنند نه فقط برای معاملات سرمایه گذاری. در نهایت، دلیل سوم این است که چون ریپل را نمی توان با ارزهای فیات خریداری کرد، اول باید ارزهای دیجیتال موجود مانند بیت کوین و اتریوم را برای خرید نشان های ریپل خریداری کرد. این امر به تغذیه تقاضای بیت کوین و اتریوم ادامه می دهد و تنها موقعیت آنها را به عنوان دو ارز دیجیتال عمده در بازار تقویت می کند.

در حقیقت آخرین نکته نمی تواند درست باشد. به تازگی French exchange bitit.io ریپل و لایت کوین را به مسکوکات مورد تبادل خود اضافه کرده است. این به این معنی است که اکنون می توان ریپل را به طور مستقیم خریداری کرد. حداقل این چیزی است که این سایت ادعا می کند، با وجود این ما نمی توانم این را تایید کنیم و اینکه فرایند استخراج آن چگونه می تواند باشد و یا چقدر هزینه دارد.

با این حال هنوز سرمایه گذاران ریپل برای به دست آوردن سود کلان مانند روزهای که بیت کوین در اوج بود، باید صبر کنند. به شرطی که کاربران از آن استفاده کنند و دولت های بزرگ، بانک های بزرگ و یا هکرها، مانعی بر سر راه ارزهای دیجیتال ایجاد نکنند.

منبع: www.forbes.com

به کانال تلگرام نت نوشت بپیوندید به صفحه اینستاگرام نت نوشت بپیوندید

[ad_2]

منبع