زمان جمع‌بندی گزارش تفحص از ستاد مبارزه با قاچاق کالا
زمان جمع‌بندی گزارش تفحص از ستاد مبارزه با قاچاق کالا

خبرگزاری تسنیم: احمد انارکی محمدی رئیس هیئت تحقیق و تفحص از ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز، با اشاره به آخرین اقدامات این هیئت، گفت: اعضای هیئت با دستگاه‌های مرتبط با ستاد مبارزه با قاچاق کالا مکاتباتی داشته‌اند و اقدامات خوبی از سوی کارشناسان هیئت تحقیق و تفحص به منظور شفاف سازی اقدامات ستاد […]



خبرگزاری تسنیم: احمد انارکی محمدی رئیس هیئت تحقیق و تفحص از ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز، با اشاره به آخرین اقدامات این هیئت، گفت: اعضای هیئت با دستگاه‌های مرتبط با ستاد مبارزه با قاچاق کالا مکاتباتی داشته‌اند و اقدامات خوبی از سوی کارشناسان هیئت تحقیق و تفحص به منظور شفاف سازی اقدامات ستاد مبارزه با قاچاق کالا صورت گرفته است.

وی افزود: در همین راستا کارشناسان هیئت تحقیق و تفحص با سازمان‌های زیر نظر دستگاه قضایی که وظایف نظارتی در ستاد مبارزه با قاچاق کالا داشتند، جلساتی را به منظور تکمیل گزارش نهایی خود برگزار کرده و در این جلسات در خصوص پرونده‌هایی که در قوه قضاییه در رابطه با قاچاق کالا موجود است مباحثی را مطرح کرده‌اند.

نماینده مردم رفسنجان در مجلس تصریح کرد: البته مقرر شده تا در اولین جلسه کمیته تحقیق و تفحص از ستاد مبارزه با قاچاق کالا که دوشنبه هفته آتی برگزار می‌شود، با دعوت از مسئولان قوه قضاییه به بررسی دیگر پرونده‌های مرتبط با قاچاق کالا پرداخته شود.

رئیس هیئت تحقیق و تفحص از ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز با بیان اینکه تدوین گزارش این هیئت مراحل نهایی خود را طی می‌کند، اظهار داشت: پس از اخذ مدارک لازم از دستگاه‌های مرتبط با قاچاق کالا و ارز تا اواخر خرداد، گزارش این هیئت جمع‌بندی و در اختیار هیئت‌رئیسه مجلس قرار می‌گیرد.

انارکی خاطرنشان کرد: پس از تدوین گزارش از سوی هیئت تحقیق و تفحص از ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز، این گزاش در صحن علنی پارلمان قرائت می‌شود.



Source link