ساخت دو مجموعه گردشگری با سرمایه گذاری ۴۰۰ میلیارد تومان در منطقه آزاد چابهار
ساخت دو مجموعه گردشگری با سرمایه گذاری ۴۰۰ میلیارد تومان در منطقه آزاد چابهار

[ad_1] سرپرست معاونت سرمایه‌گذاری منطقه آزاد چابهار گفت: دو مجموعه اقامتی- تفریحی و گردشگری به ارزش بیش از ۴۰۰ میلیارد تومان در منطقه آزاد چابهار ساخته می‌شود. به گزارش مناطق آزاد ، غلام‌رضا پناه با اشاره به ظرفیت‌های گردشگری چابهار اظهار کرد : چابهار با آب‌وهوای مطلوب و جاذبه‌های فراوان به گواه کارشناسان گردشگری نقطه‌ای […]

[ad_1]

سرپرست معاونت سرمایه‌گذاری منطقه آزاد چابهار گفت: دو مجموعه اقامتی- تفریحی و گردشگری به ارزش بیش از ۴۰۰ میلیارد تومان در منطقه آزاد چابهار ساخته می‌شود.

به گزارش مناطق آزاد ، غلام‌رضا پناه با اشاره به ظرفیت‌های گردشگری چابهار اظهار کرد : چابهار با آب‌وهوای مطلوب و جاذبه‌های فراوان به گواه کارشناسان گردشگری نقطه‌ای بکر برای سرمایه‌گذاری در توسعه زیرساخت‌های گردشگری و جذب میلیون‌ها گردشگر ایران و کشورهای حوزه اقیانوس هند در سال است.

وی افزود: تقاضاهای بسیاری از سوی سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی برای سرمایه‌گذاری در توسعه زیرساخت‌های گردشگری چابهار داشتیم و ما هم از آن‌ها بشدت استقبال کردیم چراکه هم‌اکنون چابهار از داشتن زیرساختی‌های مناسب و کافی اقامتی و تفریحی محروم است و معتقدیم تا چابهار به زیرساخت متناسب گردشگری، اقامتی و تفریحی مجهز نشود، برنامه‌ریزی برای حضور حداکثری گردشگر در اینجا فضایی ضدتبلیغ برای ما به وجود می‌آورد.

سرپرست معاونت سرمایه‌گذاری منطقه آزاد چابهار تصریح کرد: برای افزایش زیرساخت‌های اقامتی در سال گذشته قرارداد احداث ۵ هتل را با سرمایه‌گذاران منعقد کردیم که عملیات احداث برخی آغازشده و بقیه هم امسال آغاز می‌شود؛ مهم‌ترین قرارداد هتلینگ ما احداث بزرگ‌ترین هتل ۵ ستاره جنوب شرق کشور با سرمایه‌گذاری ۴۰۰ میلیارد تومان در چابهار بود که هم‌اکنون مراحل ساخت را می‌گذراند.

پناه اضافه کرد: هم‌زمان با توسعه زیرساخت‌های اقامتی منطقه به دنبال افزایش زیرساخت‌های تفریحی هم هستیم؛ با دو مجموعه سرمایه‌گذاری برای احداث دو مجموعه تفریحی، اقامتی و توریستی شامل هتل،ویلا،پارک آبی،رستوران و کشتی‌های تفریحی هرکدام به ارزش بیش از ۲۰۰ میلیارد تومان به توافق رسیدم که ان‌شاءالله روند احداث این دو مجموعه به‌زودی آغاز می‌شود.

سرپرست معاونت سرمایه‌گذاری منطقه آزاد چابهار خاطرنشان کرد: درمجموع در سال گذشته ۱۱۴ قرارداد سرمایه‌گذاری با سرمایه‌گذاران در حوزه‌های خدماتی، تولیدی، صنعتی و گردشگری به ارزش ۴۲ هزار میلیارد ریال منتقد کردیم که عملیات احداث عمده آن‌ها شروع‌شده است.

نوشته ساخت دو مجموعه گردشگری با سرمایه گذاری ۴۰۰ میلیارد تومان در منطقه آزاد چابهار اولین بار در رسانه مناطق آزاد. پدیدار شد.

[ad_2]

Source link