ساخت هنرستان گردشگری در قشم در دستور کار سازمان منطقه آزاد قشم/ پیشرفته‌ترین مدرسه هوشمند در قشم ساخته خواهد شد
ساخت هنرستان گردشگری در قشم در دستور کار سازمان منطقه آزاد قشم/ پیشرفته‌ترین مدرسه هوشمند در قشم ساخته خواهد شد

[ad_1] مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم و رئیس شورای آموزش و پرورش گفت: پیشرفته‌ترین مدرسه هوشمند در قشم ظرف مدت یک سال ساخته خواهد شد. به گزارش اخبار آزاد مناطق، حمید رضا مومنی در سومین جلسه شورای آموزش و پرورش این منطقه که با حضور معاون وزیر آموزش و پرورش، مدیرکل آموزش و پرورش استان […]

[ad_1]

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم و رئیس شورای آموزش و پرورش گفت: پیشرفته‌ترین مدرسه هوشمند در قشم ظرف مدت یک سال ساخته خواهد شد.

به گزارش اخبار آزاد مناطق، حمید رضا مومنی در سومین جلسه شورای آموزش و پرورش این منطقه که با حضور معاون وزیر آموزش و پرورش، مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان، امامان جمعه شیعه و اهل سنت قشم و دیگر اعضای این شورا برگزار شد، افزود: پس از توافق با وزارت آموزش و پرورش آماده‌ایم مدرسه نمونه و هوشمند فرهنگ قشم را در زمینی به مساحت ۳هزار متر مربع در محدوده مجتمع گلدن سیتی شهر قشم بنا کنیم.

مومنی با اعلام اینکه ساخت هنرستان گردشگری در قشم در دستور کار سازمان منطقه آزاد قشم قرار دارد، اظهار کرد: ایجاد اشتغال پایدار برای دانش‌آموزان این هنرستان در رشته‌های مختلف مرتبط با صنعت گردشگری از اهداف مهم این طرح است.

وی گفت: این منطقه در مسیر توسعه قرار دارد و ناچاریم همپای توسعه فعالیت‌های اقتصادی به حوزه فرهنگ توجه ویژه داشته باشیم و اطمینان داریم هزینه کردن در حوزه آموزش و پرورش، سرمایه‌ای برای موفقیت همه بخش‌ها است.

رئیس شورای آموزش و پرورش منطقه آزاد قشم با اشاره به چهار کتابخانه‌ای که در چهار روستای جزیره قشم افتتاح شد، افزود: کتاب، جزء لاینفک زندگی مردم این منطقه است و همه روستاهای جزیره باید دارای کتابخانه باشند.

مومنی از سیاست مشارکت صنایع بزرگ قشم در حوزه آموزش و پرورش، بهداشت و ورزش هم به عنوان یکی از اقدامات مهم سازمان منطقه آزاد قشم برای توسعه فضاهای آموزشی، بهداشتی و ورزشی در این جزیره نام برد.

وی استفاده از ظرفیت خیران برای کارهای فرهنگی را بسیار مهم و حائز اهمیت دانست و اظهار امیدواری کرد که امامان جمعه و جماعات، ریش سفیدان و معتمدان، افراد خیر را برای مشارکت در حوزه های ارزشمند همچون آموزش و پرورش، بهداشت و ورزش تشویق کنند.

نوشته ساخت هنرستان گردشگری در قشم در دستور کار سازمان منطقه آزاد قشم/ پیشرفته‌ترین مدرسه هوشمند در قشم ساخته خواهد شد اولین بار در رسانه مناطق آزاد. پدیدار شد.

[ad_2]

Source link