سفر دکتر بانک مشاور رئیس‌جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی به جزیره قشم
سفر دکتر بانک مشاور رئیس‌جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی به جزیره قشم

[ad_1] مشاور رئیس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی با استقبال مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم و تنی چند از مسئولان سازمان و شهرستان قشم از طریق اسکله شهید ذاکری وارد جزیره قشم شد. دکتر بانک در راس هیاتی با هدف بازدید از پروژه‌های حوزه نفت، انرژی و شیلات منطقه آزاد قشم […]

[ad_1]

مشاور رئیس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی با استقبال مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم و تنی چند از مسئولان سازمان و شهرستان قشم از طریق اسکله شهید ذاکری وارد جزیره قشم شد.

دکتر بانک در راس هیاتی با هدف بازدید از پروژه‌های حوزه نفت، انرژی و شیلات منطقه آزاد قشم از طریق اسکله شهید ذاکری قشم وارد این منطقه شد.

حمیدرضا مومنی، رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم به همراه جمعی از معاونین و مدیران این سازمان با حضور در اسکله شهید ذاکری قشم به استقبال مشاور رئیس‌جمهور رفتند.

آوا گرگین و المیرا حاجی‌پور دو کودک هنرمند قشمی نیز در این مراسم با اعطای دسته گل و اجرای اشعار زیبا و پوشش محلی خود، ضمن ارج نهادن به آیین‌ها و آداب کهن و سنتی جزیره قشم مهمانان را مورد استقبال گرم خود قرار دادند.

طبق برنامه از پیش تعیین شده، حضور و بازدید دکتر بانک و هیات همراه از منطقه آزاد قشم، یک روز به طول می‌انجامد.

نوشته سفر دکتر بانک مشاور رئیس‌جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی به جزیره قشم اولین بار در رسانه مناطق آزاد. پدیدار شد.

[ad_2]

Source link