سفر مشاور رئیس‌جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد به منطقه آزاد اروند
سفر مشاور رئیس‌جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد به منطقه آزاد اروند

مشاور رئیس‌جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد به منظور بازدید از مرز شلمچه و نحوه ارائه خدمات به زائرین اربعین حسینی به منطقه آزاد سفر کرد. به گزارش اخبار آزاد مناطق، مرتضی بانک دبیر شورایعالی مناطق آزاد و یژه اقتصادی، ظهر جمعه (۴آبان‌ماه)  وارد منطقه آزاد اروند شد. در این سفر یک روزه، مشاور رئیس […]


مشاور رئیس‌جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد به منظور بازدید از مرز شلمچه و نحوه ارائه خدمات به زائرین اربعین حسینی به منطقه آزاد سفر کرد.

به گزارش اخبار آزاد مناطق، مرتضی بانک دبیر شورایعالی مناطق آزاد و یژه اقتصادی، ظهر جمعه (۴آبان‌ماه)  وارد منطقه آزاد اروند شد.

در این سفر یک روزه، مشاور رئیس جمهور در مناطق آزاد همچنین از مرز شلمچه، مواکب مستقر در این مرز و پایانه مرزی شلمچه بازدید به عمل آوردند.

بازدیدمشاور رئیس‌جمهور از مرز شلمچه 

دکتر مرتضی بانک مشاور رئیس‌جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد از مرز شلمچه و وضعیت تردد زوار در این مرز بازدید کرد.

مرتضی بانک از وضعیت ارائه خدمات به زائران و پایانه مرزی بازدید کرد.

دبیر شورایعالی مناطق آزاد که صبح امروز (جمعه ۴آبان‌ماه) وارد منطقه آزاد اروند شده بود همچنین از زیرساخت‌های مرز شلمچه و امکاناتی که به‌منظور تسهیل در تردد زوار در این مرز در نظر گرفته ‌شده بازدید به عمل آورد.

مرز شلمچه تنها نقطه مرزی است که اتباع خارجی امکان تردد به کشور عراق را از کشورمان دارند و هر ساله میزبان تعداد زیادی از زائران ایرانی و خارجی است.

بنا به این گزارش، علیرضا جعفری هرندی معاون توسعه مدیریت، محمدرضا رستمی معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری دبیرخانه شورا و مشاور شائر دینی مرتضی بانک را در این سفر همراهی می‌کنند.

نوشته سفر مشاور رئیس‌جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد به منطقه آزاد اروند اولین بار در رسانه مناطق آزاد. پدیدار شد.



Source link