سپاه انتقام خون شهدای اهواز را گرفت/دشمنان دست از پا خطا کنند با خاک یکسان می‌شوند :: خبرگزاری خانه ملت
سپاه انتقام خون شهدای اهواز را گرفت/دشمنان دست از پا خطا کنند با خاک یکسان می‌شوند :: خبرگزاری خانه ملت

[ad_1] سیدحسین نقوی حسینی  درگفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به حمله موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مقر سرکردگان جنایت تروریستی اهواز در شرق فرات، گفت: سپاه پاسداران طبق وعده انتقام خون شهدای اهواز و مردم بی گناه و بی پناه را با عملیات امروز گرفت. نماینده مردم ورامین در مجلس شورای اسلامی […]

[ad_1]

سیدحسین نقوی حسینی  درگفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به حمله موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مقر سرکردگان جنایت تروریستی اهواز در شرق فرات، گفت: سپاه پاسداران طبق وعده انتقام خون شهدای اهواز و مردم بی گناه و بی پناه را با عملیات امروز گرفت.

نماینده مردم ورامین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه عملیات یگان نیروی هوافضای سپاه با موشک و پهپاد انجام شد تا شاهد انهدام مقر فرماندهی تروریست ها باشیم، اظهار کرد: در این بین باید اذعان کرد که اقدام امروز کشورمان دو پیام مهم برای بدخواهان ملت سرافراز ایران دربر داشت.

وی ادامه داد: ابتدا اینکه نیروهای امنیتی، نظامی و انتظامی کشور به لحاظ اشراف اطلاعاتی و امنیتی بر فعالیت های گروه های تروریستی کاملا مسلط هستند و مراودات خارجی و داخلی آنها رصد می کنند.

این نماینده مردم در مجلس دهم تصریح کرد: همچنین این اقدام توان و قدرت نظامی ایران اسلامی را به رخ همه گروه های تروریستی کشیده تا همه بدانند اگر در هر گوشه ای از خاک این کشور اقدام به ناامنی کنند با پاسخ کوبنده مواجه خواهند شد.

نقوی حسینی گفت: بنابراین باید اذعان کرد نیروهای داخلی و خارجی تروریست ها همه در معرض نابودی قرار خواهند گرفت و این حمله موشکی اخطاری بود به همه گروه هایی که تحت حمایت مالی و لجستیکی کشورهایی مانند سعودی در منطقه و آمریکا و رژیم صهیونیستی خارج از منطقه هستند.

سخنگوی فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: بر این اساس آنهایی که قصد ناامن کردن ایران را در سر می پرورانند، اگر دست از پا خطا کنند توانمندی نظامی ایران بویژه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که همیشه آماده و مسلح است آنها را با خاک یکسان خواهد کرد./

پایان پیام

[ad_2]

Source link