سپاه در کشور گره گشایی کرده است
سپاه در کشور گره گشایی کرده است

ما الان هرجا می‌بینیم اقدامات فرهنگی مفید و سازنده‌ای صورت گرفته است؛ مانند راهیان نور، همایش شهدا، برای زنده نگاه داشتن راه شهید و شهادت و تفکر انقلابی، سپاه حضوری پررنگ داشته است. سرویس سیاسی فردا: پرویز سروری در بخشی از گفتگو با فرهیختگان گفت: سپاه با نگاه درآمدزایی و درآمدآفرینی در عرصه‌های اقتصادی حضور […]


ما الان هرجا می‌بینیم اقدامات فرهنگی مفید و سازنده‌ای صورت گرفته است؛ مانند راهیان نور، همایش شهدا، برای زنده نگاه داشتن راه شهید و شهادت و تفکر انقلابی، سپاه حضوری پررنگ داشته است.

سرویس سیاسی فردا: پرویز سروری در بخشی از گفتگو با فرهیختگان گفت: سپاه با نگاه درآمدزایی و درآمدآفرینی در عرصه‌های اقتصادی حضور پیدا نکرده و از ابتدا هم بنا بر این بود که ظرفیت عظیم سپاه و بسیج در خدمت اقتصاد کشور قرار بگیرد و کشور هر جا با مشکل مواجه شد، سپاه در آن عرصه به‌عنوان کمک به دولت وارد شود. این اقدام واقعا همین‌طور بوده و اگر شما در پروژه‌هایی که سپاه ورود پیدا کرده دقت کنید، این پروژه‌ها هم در وضعیت سختی صورت گرفته که تقریبا یا همه نگاه‌ها به خارج از کشور بوده یا در جایی بوده که حتی در خارج از کشور هم به علت تحریم‌ها در آن حوزه ورود پیدا نمی‌کردند و حضور سپاه بوده که برای کشور گره گشایی کرده و با کمترین هزینه بالاترین برون‌داد‌های اقتصادی را توانسته ایجاد کند.

در تهران پروژه‌های بزرگی که توانسته برای مردم رفاه و خدمت ایجاد کند و شهرداری هم آن زمان قادر نبود سرمایه گذاری را برای این موضوع به این صورت جذب کند، ما می‌بینیم که سپاه می‌آید و این خدمات را عرضه می‌کند. در هر عرصه‌ای حتی در اشل‌های بسیار بزرگ هم می‌بینیم که ورود سپاه گره‌گشایی کرده و توانسته تجارب گرانبهای خود را با مدیریت جهادی بر این عرصه‌ها وارد کند و به همین دلیل هم است که دشمن تلاش می‌کند این حضور را آلوده کند و به مردم آدرس‌های غلط بدهد.

ما الان هرجا می‌بینیم اقدامات فرهنگی مفید و سازنده‌ای صورت گرفته است؛ مانند راهیان نور، همایش شهدا، برای زنده نگاه داشتن راه شهید و شهادت و تفکر انقلابی، سپاه حضوری پررنگ داشته و مردم هم از این حضور حمایت جدی کرده‌اند. اینکه شما می‌بینید از کاروان‌های راهیان نور در ایام سال حمایت می‌شود و به‌ویژه در نوروز استقبال باشکوهی از این عرصه‌ها به عمل می‌آید، من فکر می‌کنم حضور سپاه در عرصه کتاب دفاع مقدس و موضوعاتی که به نوعی فرهنگ انقلاب و دفاع مقدس را برای نسل‌های بعد از نسل اول زنده نگه می‌دارد، حضوری موفق و موثر بوده است.



Source link