سیستان و بلوچستان استان ظرفیت های پنهان و محرومیت های آشکار است – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان
سیستان و بلوچستان استان ظرفیت های پنهان و محرومیت های آشکار است – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار مهر، جلسه بررسی مسائل و مشکلات استان سیستان و بلوچستان امشب با حضور معاون اول رئیس جمهور در تالار فردوسی دانشگاه سیستان و بلوچستان برگزار شد. اسحاق جهانگیری در این جلسه اظهار داشت: خدا را شاکرم که توفیق حاصل شد تا یک بار دیگر خدمت مردم عزیز و بزرگوار استان سیستان و […]



به گزارش خبرنگار مهر، جلسه بررسی مسائل و مشکلات استان سیستان و بلوچستان امشب با حضور معاون اول رئیس جمهور در تالار فردوسی دانشگاه سیستان و بلوچستان برگزار شد.

اسحاق جهانگیری در این جلسه اظهار داشت: خدا را شاکرم که توفیق حاصل شد تا یک بار دیگر خدمت مردم عزیز و بزرگوار استان سیستان و بلوچستان و خصوصا شهرستان ایرانشهر زاهدان برسم.

وی با اشاره به اینکه سیستان و بلوچستان استان ظرفیت های پنهان و محرومیت های آشکاراست، افزود: بالاخره مردم ایران باید بدانند کشور ما در شرایط حساسی قرار داریم.

معاون اول رئیس جمهور ادامه داد: متاسفانه مدتی است که برخی کشورهای دنیا به بهانه موضوع هسته ای کشور ما را مورد تهمت هایی قرار می دهند.

وی با تاکید بر اینکه جمهوری اسلامی ایران هیچ گاه از حدود قانونی خود عدول نکرده است، گفت: مهمترین سیاست دولت دوازدهم این بود که به دنیا نشان بدهد که ما راه درست را رفته ایم و شما اشتباه کرده اید.
این خبر تکمیل می شود.



Source link