شاهد پیروزی قاطع ایران در برابر توطئه‌های آمریکا بودیم – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان
شاهد پیروزی قاطع ایران در برابر توطئه‌های آمریکا بودیم – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

[ad_1] به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور کشورمان ظهر امروز(شنبه) در جلسه بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی امور اقتصادی و دارایی، تعاون، کار و رفاه اجتماعی، راه و شهرسازی و صنعت، معدن و تجارت در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: ایام اربعین سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و یارانش، ایام راهپیمایی عظیم […]

[ad_1]

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور کشورمان ظهر امروز(شنبه) در جلسه بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی امور اقتصادی و دارایی، تعاون، کار و رفاه اجتماعی، راه و شهرسازی و صنعت، معدن و تجارت در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: ایام اربعین سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و یارانش، ایام راهپیمایی عظیم عاشقان خاندان رسالت به سوی کربلای معلی برای ما ایام بسیار با افتخاری است. در شرایطی که دشمنان ما علیه ما برنامه ریزی و توطئه کرده اند و کلمه ۱۳ آبان را بعنوان رمز جنایتکارانه خودشان اعلام کرده اند؛ حضور مردم ما در این راهپیمایی شکوهمند به معنای پیوند عمیق ملت ایران با خاندان رسالت است.

وی افزود: بی شک اگر عشق به امام حسین(ع) و پیروی از راه ایشان نبود، امروز ما شاهد ایران مستقل و پیروزی انقلاب اسلامی و همچنین موفقیت این ملت در برابر تهاجم بیگانگان در طول هشت سال به کشورمان نبودیم. همه جا در همه سختی ها و موفقیت های بزرگمان یاری اهل بیت و رابطه این مردم با خاندان رسالت و به ویژه اباعبدالله الحسین(ع) مسیر و راه پیروزی را برای ما هموار کرد.

رئیس جمهور ادامه داد: جلسه امروز مجلس شورای اسلامی در این مقطع تاریخی حائز اهمیت است. مجلس در این ساعت جلسه فوق العاده تشکیل داده است تا در این مقطع کابینه را تکمیل کند و مخصوصا وزرایی که بار سنگین اقتصادی را بر دوش دارند.

روحانی تاکید کرد: آنچه در هفته های گذشته شاهد آن بودیم پیروزی قاطع ملت ایران در برابر توطئه های آمریکا بوده است.

ادامه دارد …

[ad_2]

Source link