شرکت گاز مایع ایرانیان منطقه آزاد چابهار، تامین‌کننده گاز چابهار و نواحی همجوار
شرکت گاز مایع ایرانیان منطقه آزاد چابهار، تامین‌کننده گاز چابهار و نواحی همجوار

مدیرعامل شرکت پخش گاز مایع ایرانیان منطقه آزاد چابهار گفت: این شرکت مستقر در پیکره صنعتی منطقه آزاد چابهار ماهیانه ۲۸۰۰تن گاز مایع مورد نیاز مردم چابهار و شهرهای همجوار را تامین می‌کند. به گزارش اخبار آزاد مناطق، سیدهاشم غلامی افزود: از این میزان سهمیه اختصاص یافته به این شرکت برای شهر ۱۲۰هزار نفری ۱۲۰۰تن […]


🔸 مدیرعامل شرکت پخش گاز مایع ایرانیان منطقه آزاد چابهار گفت: این شرکت مستقر در پیکره صنعتی منطقه آزاد چابهار ماهیانه ۲۸۰۰تن گاز مایع مورد نیاز مردم چابهار و شهرهای همجوار را تامین می‌کند.

🔹 به گزارش اخبار آزاد مناطق، سیدهاشم غلامی افزود: از این میزان سهمیه اختصاص یافته به این شرکت برای شهر ۱۲۰هزار نفری ۱۲۰۰تن به وسیله ۲۰خودروی حمل سیلندر درب منازل به مردم تحویل و در شهرهای اطراف چابهار در پلان، شیرگواز و بندر بریس در تاسیسات تخلیه و خدمات‌رسانی می‌شود.

🔸 وی اضافه کرد: شهرستان‌های سرباز، نیکشهر، قصرقند و فنوج از دیگر شهرستان‌هایی هستند که به وسیله تانکرهای مخصوص حمل گاز در تاسیسات این شهرها تخلیه و سیلندرها شارژ می‌شوند.

🔹 غلامی سهمیه ماهیانه شهرستان های نیکشهر را ۳۰۰تن، سرباز ۷۰۰تن، قصرقند ۴۰۰تن و فنوج را ۲۰۰ اعلام کرد.

نوشته شرکت گاز مایع ایرانیان منطقه آزاد چابهار، تامین‌کننده گاز چابهار و نواحی همجوار اولین بار در رسانه مناطق آزاد. پدیدار شد.



Source link